A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He finished reading the book."

Fordítás:Befejezte a könyv olvasását.

4 éve

16 hozzászólás


MagdolnaHorvath

"Elolvasta a könyvet". Nekem ezt is elfogadta.

2 éve

Zoltan92
Zoltan92

Ilyenkor nem let eletbe a "ket ige ha egymas mellett all... " szabaly? O.o

3 éve

FromLimerick

ez melyik szabály?

3 éve

puskaskati

Befejezte a könyv olvasást. Nem fogadta el.

3 éve

IstvanMorv

Már elfogadja.

2 éve

AncsiGmri

Nekem se!

3 éve

Pola51

Így szerintem, csak becsukta a könyvet, mert nem olvassa tovább.

7 hónapja

kinsfolk

Az nem jó, hogy: "Éppen befejezte a könyv olvasását." He finished reading the book" mondatra?

3 éve

GborB3

"Befejezte a könyv elolvasását" - Nem jó.

2 éve

aild10

ugyanezt írtam. ilyenkor mivan?

4 éve

Lenaa412

' Befejezte olvasni a könyvet ' miért nem jó?

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Mert ezt a magyar így soha nem mondja ( ez a szó szerinti fordítás) A magyar elkezd olvasni és befejezi az olvasást.

3 éve

GrgSzabolcs

éppen befejezte a könyv olvasását ez most miért nem jó ? Help

5 hónapja

BeatrixDucz

Magyarul: befejezte a könyvet

4 éve

gnesFrter

Miért kapom állandóan azt a bejegyzést, hogy "Most nem tudok mikrofont használni, a mikrofon egy óra múlva visszakapcsolódik". Persze nem tudok mikrofont használni a programban

3 éve

Pola51

Mivel a telefonon is megjelenhet, valamint nem biztos, hogy jó ha mindenki hallja, mert zavaró lehet, ezért ez egy lehetőség.

7 hónapja