Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Copilul nostru are o pisică."

Traducere:Our child has a cat.

acum 4 ani

5 comentarii


samuel424

De ce child si nu children

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că ”child” = ”copil”, iar ”children” = ”copii”.
Scrie clar la indiciile cuvintelor.

acum 4 ani

costiionut2009

Dc nu se mai pune "the" inainte?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

În engleză, dacă ai un adjectiv posesiv (de exemplu ”our”), pui direct substantivul reprezentând obiectul posedat, fără ”the”.
În română, mereu când avem un adjectiv posesiv, avem articulare hotărâtă la substantivul reprezentând obiectul posedat (nu spunem ”copil nostru”, ci ”copilul nostru”).

acum 3 ani

marian255627

Cand este pronume personal si cand este pronume posesiv?Ex de mai sus!

cu 3 luni în urmă