1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Copilul nostru are o pisică."

"Copilul nostru are o pisică."

Traducere:Our child has a cat.

June 10, 2014

5 comentarii


samuel424

De ce child si nu children


fantomitzah

Pentru că ”child” = ”copil”, iar ”children” = ”copii”.
Scrie clar la indiciile cuvintelor.


costiionut2009

Dc nu se mai pune "the" inainte?


fantomitzah

În engleză, dacă ai un adjectiv posesiv (de exemplu ”our”), pui direct substantivul reprezentând obiectul posedat, fără ”the”.
În română, mereu când avem un adjectiv posesiv, avem articulare hotărâtă la substantivul reprezentând obiectul posedat (nu spunem ”copil nostru”, ci ”copilul nostru”).


marian255627

Cand este pronume personal si cand este pronume posesiv?Ex de mai sus!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.