1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "abim ve ablam"

"abim ve ablam"

Çeviri:мой брат и моя сестра

July 12, 2019

8 Yorum


Alicia01996

'Мой' ve 'моя' arasındaki fark nedir?


OrcunTkn

Fark yok, sadece nesnenin erilliğine ve dişiliğine göre çekimleniyor


HanmKaraca

Biri dişi için oda ilk yazdığın mon gibi bişi diğeride erkek için olan


ElmirHseyn

Мой söylerken senin olan şey erkek cinsine mahsup моя ise dişi cinsine mahsup (а я ь) ile bitenler dişi Cinsi gibi anlam katıyor. е ё o ise orta cins oluyor ve моё kullanılıyor


Fatim294202

СТАРШИЙ kelimesinin bir cok anlami var. ЭТО МОЙ СТАРШИЙ БРАТ gibi islendiginde BU BENIM BUYUK ABIM anlamina geliyor. Demem şu ki Старший kelimesine gerek yok. Yalnis soyluyosunuz


HazelTC

мой старший брат и старшая сестра olmalıydı.


NigaritoM

Старший ve старшая ne demek? Yani anlamları ne demek?


EmreTunca1

Мои olması yetmiyor mu ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.