"Egy kísérletet tett."

Fordítás:He made one attempt.

4 éve

8 hozzászólás


P.Gabor

Miért "made" ?

4 éve

ennlacc

Mert múlt idő, "tett".

3 éve

StanczRoza

Akkor most fell ,vagy made ???Vagy mindketto Jo???

3 éve

Attila44

She performed an expirement. - Végzett egy kísérletet. Miért nem jó? Szerintem ugyanazt jelenti. Jelentem.

3 éve

fenyesd

took-kal nem jó?

3 éve

lizzizi
lizzizi

He essayed it. (essay = megpróbál, megkísérel) Miért nem jó?

1 éve

istvanhorv15

He acted an attempt Mirt nem jo?

1 éve

ThomasTrooper

he did an attempt, miért nem?

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.