"Mark it."

Tłumaczenie:Zaznacz to.

4 lata temu

17 komentarzy


Zobraiblack

Brzmi trochę jak market.

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Brzmi dokładnie jak "market", bo wymowa poprawna jest identyczna :)

3 lata temu

IgorGora

Ej market to sklep

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

market to wiele sklepów (albo straganów), to bazar

3 lata temu

olciawin

A Mark to przypadkiem nie jest imię?

4 lata temu

Julia611741

Tak,Mark to jest imię,ale to też oznacza "zaznacz" w angielskim

1 rok temu

Linus_2017

To jest imię, ale nie w tym przypadku.

1 rok temu

JerzyBdg

Ja tu raczej słyszę "market" niż "mark it". Nie chcę poprawiać nativów, ale po prostu lepiej byłoby dobrać mniej dwuznaczne wyrażenie.

3 lata temu

Yola448704

Musiałbyś słyszeć "a market", "the market", "markets",
"the markets" itp., aby to, co słyszysz miało jakiś sens.

45 minut temu

MikolajSerafin

Śmieszne mieć imię "zaznaczam"

3 lata temu

Yola448704

to mark - zaznaczyć (czasownik),
a/the mark - znak/ oznaka (rzeczownik)
I mark it - zaznaczam, Mark (imię męskie)

Sunday - niedziela (dzień tygodnia), Niedziela (imię żeńskie)
dawn - świt, Dawn (imię żeńskie i męskie)
April - kwiecień (miesiąc), April (imię żeńskie)

9 miesięcy temu

LeszekSado1

Czy Mark it nie odnosi się również do 1 os. l.mn - Zaznaczmy to.

3 lata temu

buskes76

nie! "Mark it" odnosi się do drugiej osoby zarówno liczby pojedynczej jak i mnogiej; "zaznacz to" jak i "zaznaczcie to". A wykrzyknik na końcu zdania nie jest tu konieczny, może być ale nie musi

3 lata temu

__Patrycja__

Mark it,Mark XD

1 rok temu

Szczepan905245

A nie może być TYLKO zaznacz?

11 miesięcy temu

dagmarita1

Wpisałam "market" i zaliczyło. Chyba coś tu nie tak :)

9 miesięcy temu

Yola448704

W ćwiczeniu ze słuchu... może powinno zaliczyć... przy założeniu,
że Duolingo jeszcze nie oczekuje od uczących się języka angielskiego umiejętności odróżniania czasowników od rzeczowników:

to mark - zaznaczyć (bezokolicznik)
marked - czas przeszły od "to mark"
mark it - zaznacz/oznacz (tryb rozkazujący)
a mark/ the mark - znak/ oznaka (rzeczownik)
a market/ the market - rynek/ targ/ kiermasz (rzeczownik)
markets - rynki/ targi/ kiermasze (rzeczownik w liczbie mnogiej)

9 miesięcy temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.