Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Mark it."

Tłumaczenie:Zaznacz to.

4 lata temu

30 komentarzy


Zobraiblack

Brzmi trochę jak market.

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Brzmi dokładnie jak "market", bo wymowa poprawna jest identyczna :)

2 lata temu

IgorGora

Ej market to sklep

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

market to wiele sklepów (albo straganów), to bazar

2 lata temu

olciawin

A Mark to przypadkiem nie jest imię?

3 lata temu

Julia611741

Tak,Mark to jest imię,ale to też oznacza "zaznacz" w angielskim

1 rok temu

Linus_2017

To jest imię, ale nie w tym przypadku.

1 rok temu

MikolajSerafin

Śmieszne mieć imię "zaznaczam"

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

to mark - zaznaczyć (czasownik), mark - znak (rzeczownik)

Sunday - niedziela (dzień tygodnia), Niedziela (imię żeńskie)
dawn - świt ; Dawn (imię żeńskie i męskie też)
April - kwiecień (miesiąc), April (imię żeńskie)

6 miesięcy temu

JerzyBdg

Ja tu raczej słyszę "market" niż "mark it". Nie chcę poprawiać nativów, ale po prostu lepiej byłoby dobrać mniej dwuznaczne wyrażenie.

3 lata temu

LeszekSado1

Czy Mark it nie odnosi się również do 1 os. l.mn - Zaznaczmy to.

3 lata temu

buskes76

nie! "Mark it" odnosi się do drugiej osoby zarówno liczby pojedynczej jak i mnogiej; "zaznacz to" jak i "zaznaczcie to". A wykrzyknik na końcu zdania nie jest tu konieczny, może być ale nie musi

2 lata temu

Szczepan905245

A nie może być TYLKO zaznacz?

8 miesięcy temu

dagmarita1

Wpisałam "market" i zaliczyło. Chyba coś tu nie tak :)

6 miesięcy temu

Yola448704
Yola448704

W ćwiczeniu ze słuchu... jest to w porządku, powinno zaliczyć.

6 miesięcy temu

Greg937022

Zdecydowanie słychać market

1 miesiąc temu

Dexterka123

A mark to nie imię:)

2 lata temu

LegiaPL

Też, marek :D

2 lata temu

__Patrycja__

Mark it,Mark XD

9 miesięcy temu

BartekKowa5

Mark = Marek 'Marek to'' poprawna odpowiedź XD

7 miesięcy temu

Anna633337

Bnnjjnnnnnnnnnjjjjjjjjjjjjkjjjkknbbbbnnnbbnnnnnnnnnnnbnnbbhjjjjjjjjjjjjjjjjj

4 miesiące temu

Anna633337

YghbvvvvbbgnfbgnbbhZccbbbbbbhgghhggggggggghhbhhhhhhhbbbhbbbbbbbbhbhbbbbnnnbbhgbbhbbbbhhhhhhhhhhhhjjhhhjjjh

4 miesiące temu

SzymonBezn

A moze byc zapisz to?

1 rok temu

kichas

dlaczego nie /zaznaczam to/? - /zaznacz to./ brzmi jaktryb rozkazujący lecz brak wykrzyknika. coś tu jest nie tak?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

W trybie rozkazującym wykrzyknik jest często spotykany, ale nie konieczny.

"Zaznaczam to = I mark it"

4 lata temu

DawidKosow

Bo nie ma podmiotu, Jak byś miał ,,I mark it" wtedy byłoby ,,Zaznaczam to"

4 lata temu

Powiązane dyskusje