Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Mark it."

Tłumaczenie:Zaznacz to.

4 lata temu

16 komentarzy


Zobraiblack

Brzmi trochę jak market.

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Brzmi dokładnie jak "market", bo wymowa poprawna jest identyczna :)

2 lata temu

IgorGora

Ej market to sklep

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

market to wiele sklepów (albo straganów), to bazar

2 lata temu

olciawin

A Mark to przypadkiem nie jest imię?

3 lata temu

Julia611741

Tak,Mark to jest imię,ale to też oznacza "zaznacz" w angielskim

1 rok temu

Linus_2017

To jest imię, ale nie w tym przypadku.

1 rok temu

MikolajSerafin

Śmieszne mieć imię "zaznaczam"

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

to mark - zaznaczyć (czasownik), mark - znak (rzeczownik)

Sunday - niedziela (dzień tygodnia), Niedziela (imię żeńskie)
dawn - świt ; Dawn (imię żeńskie i męskie też)
April - kwiecień (miesiąc), April (imię żeńskie)

7 miesięcy temu

JerzyBdg

Ja tu raczej słyszę "market" niż "mark it". Nie chcę poprawiać nativów, ale po prostu lepiej byłoby dobrać mniej dwuznaczne wyrażenie.

3 lata temu

LeszekSado1

Czy Mark it nie odnosi się również do 1 os. l.mn - Zaznaczmy to.

3 lata temu

buskes76

nie! "Mark it" odnosi się do drugiej osoby zarówno liczby pojedynczej jak i mnogiej; "zaznacz to" jak i "zaznaczcie to". A wykrzyknik na końcu zdania nie jest tu konieczny, może być ale nie musi

2 lata temu

Szczepan905245

A nie może być TYLKO zaznacz?

9 miesięcy temu

dagmarita1

Wpisałam "market" i zaliczyło. Chyba coś tu nie tak :)

7 miesięcy temu

Yola448704
Yola448704

W ćwiczeniu ze słuchu... jest to w porządku, powinno zaliczyć.

7 miesięcy temu

Greg937022

Zdecydowanie słychać market

2 miesiące temu

Powiązane dyskusje