"Markit."

Tłumaczenie:Zaznacz to.

4 lata temu

32 komentarze


Zobraiblack

Brzmi trochę jak market.

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Brzmi dokładnie jak "market", bo wymowa poprawna jest identyczna :)

3 lata temu

IgorGora

Ej market to sklep

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

market to wiele sklepów (albo straganów), to bazar

3 lata temu

olciawin

A Mark to przypadkiem nie jest imię?

4 lata temu

Julia611741

Tak,Mark to jest imię,ale to też oznacza "zaznacz" w angielskim

2 lata temu

Linus_2017

To jest imię, ale nie w tym przypadku.

1 rok temu

JerzyBdg

Ja tu raczej słyszę "market" niż "mark it". Nie chcę poprawiać nativów, ale po prostu lepiej byłoby dobrać mniej dwuznaczne wyrażenie.

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

Dobrze słyszysz, ale... niewłaściwie interpretujesz to, co słyszysz.
Musiałbyś słyszeć np. "a market", "the market", "my market", "markets",
"the markets", "my markets" aby to, co słyszysz dotyczyło rzeczownika.

Mark it - Zaznacz/ Zaznacz to
Read it - Czytaj/ Przeczytaj to
Stop it - Przestań/ Zatrzymaj to

2 miesiące temu

MikolajSerafin

Śmieszne mieć imię "zaznaczam"

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

to mark - zaznaczyć (czasownik),
a/the mark - znak/ oznaka (rzeczownik)
I mark it - zaznaczam, Mark (imię męskie)

Sunday - niedziela (dzień tygodnia), Niedziela (imię żeńskie)
dawn - świt, Dawn (imię żeńskie oraz męskie)
April - kwiecień (nazwa miesiąca), April (imię żeńskie)

11 miesięcy temu

LeszekSado1

Czy Mark it nie odnosi się również do 1 os. l.mn - Zaznaczmy to.

3 lata temu

buskes76

nie! "Mark it" odnosi się do drugiej osoby zarówno liczby pojedynczej jak i mnogiej; "zaznacz to" jak i "zaznaczcie to". A wykrzyknik na końcu zdania nie jest tu konieczny, może być ale nie musi

3 lata temu

__Patrycja__

Mark it,Mark XD

1 rok temu

Szczepan905245

A nie może być TYLKO zaznacz?

1 rok temu

dagmarita1

Wpisałam "market" i zaliczyło. Chyba coś tu nie tak :)

11 miesięcy temu

Yola448704
Yola448704

W ćwiczeniu ze słuchu... literówka?... zakładając, że Duolingo nie oczekuje od uczących się angielskiego umiejętności odróżniania czasowników od rzeczowników:

to mark - zaznaczyć (bezokolicznik czasownika)
marked - czas przeszły od "to mark" (czasownik)
mark it - zaznacz/oznacz (czasownik - tryb rozkazujący)
a mark/ the mark - znak/ oznaka (rzeczownik)
a market/ the market - rynek/ targ/ kiermasz (rzeczownik)
markets - rynki/ targi/ kiermasze (rzeczownik w liczbie mnogiej)

11 miesięcy temu

Dexterka123

A mark to nie imię:)

3 lata temu

LegiaPL

Też, marek :D

2 lata temu

hgtcv67

Mark = Marek 'Marek to'' poprawna odpowiedź XD

1 rok temu

Greg937022

Zdecydowanie słychać market

6 miesięcy temu

Ola441379

Mark brzmi jak imię Marek

1 miesiąc temu

SzymonBezn

A moze byc zapisz to?

2 lata temu

Anna633337

Bnnjjnnnnnnnnnjjjjjjjjjjjjkjjjkknbbbbnnnbbnnnnnnnnnnnbnnbbhjjjjjjjjjjjjjjjjj

9 miesięcy temu

Anna633337

YghbvvvvbbgnfbgnbbhZccbbbbbbhgghhggggggggghhbhhhhhhhbbbhbbbbbbbbhbhbbbbnnnbbhgbbhbbbbhhhhhhhhhhhhjjhhhjjjh

9 miesięcy temu

kichas

dlaczego nie /zaznaczam to/? - /zaznacz to./ brzmi jaktryb rozkazujący lecz brak wykrzyknika. coś tu jest nie tak?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

W trybie rozkazującym wykrzyknik jest często spotykany, ale nie konieczny.

"Zaznaczam to = I mark it"

4 lata temu

DawidKosow

Bo nie ma podmiotu, Jak byś miał ,,I mark it" wtedy byłoby ,,Zaznaczam to"

4 lata temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.