"Yousignthedocument."

Fordítás:Te írod alá a dokumentumot.

4 éve

7 hozzászólás


MartonGeza

Ha a mondatot úgy értelmezzük, hogy a hangsúly azon van, hogy "Te" vagy az, aki aláírja azt a bizonyos dokumentumot, akkor ez egyrészt egy felkiáltójelet igényel a mondat végére és még az angolban is elkelne egy nyomatékosító "Do" a mondat elejére. Mivel ezek hiányoznak, a mondat nem azt hangsúlyozza, hogy TE vagy, aki aláírja, csupán megállapítja azt. Ezt a hangsúlytalan megállapítást a magyar "Aláírod a dokumentumot" jobban fejezi ki, mint a helyesnek megadott fordítás.

2 éve

pizspozseng

az okirat miért nem jó?

3 éve

fectroll
fectroll

Jónak kell már lennie.

3 éve

oregkvinto

csatlakozom az előttem szólóhoz!!!

3 éve

SzilviaGrg

Nekem is e/3-ban irja a valaszt. Ami kulonosen azert vicces, mert en is e/3-ban irtam a valaszt (hibasan), de tolem nem fogadta el.

3 éve

nagydorina22

Gondolom azért fogadja el, mert ha magázol valakit, akkor így is kérdezheted tőle: aláírja a dokumentumot?

3 éve

PMgeqD

Sziasztok emberekre lenne szükségem a,, Best of English nevű klubba. Zöld a logó mindenkit várunk csak legyetek aktívak!!! Zöld Fehér hullámos a logó mindenkit várunk!!!

8 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.