"Kadınların ceketleri"

Çeviri:Women's coats

4 yıl önce

68 Yorum


alionurnavruz

Women zaten kadinlar demek degilmi nednn s takisi geliyor

3 yıl önce

mehmetagca

Burdaki s sahiplik anlami katiyor, kadi-nin demek icin 's' eki geliyor, tirnakla ayrilmasindanda farkedebilirsin

3 yıl önce

YarenSvrn1

Women = kadınlar

Woman =kadın

Women's =kadınların

Woman's =kadının

1 yıl önce

bukett_bukett

S takisi ingilizcede 'nın' anlamı vardır

2 yıl önce

MocoCoco441

Hayiiiirrr

1 yıl önce

hyurt12

Türkçedeki belirtisiz isim tamlamasındaki iyelik ekine karşılık geliyor diye düşün .

1 yıl önce

ayktsimsekk

The woman has coats ifadesi kadinin ceketleri var anlamina mi gelmekte ?

4 yıl önce

hyurt12

The eki ingilizcede birçok anlama karşılık gelir . Burada dediğiniz yere the gelmemesinin nedeni ise kadınların tanınmamasıdır yani kısaca bilinen varlıklarda başına the getirilebilir .

1 yıl önce

lhankinel

Ojjijjsjijms

3 ay önce

lhankinel

Mxmsmskskka

3 ay önce

Umut502667
Umut502667

Women coats= Kadınlar ceketleri Women's coats=Kadınların ceketleri. 's iyelik eki. Kelimeye bitişik yazılır, ara vererek değil.

2 yıl önce

Pelin208367

Ali onur navruz yukarıya bak bi orada ne yazıyo kadınlarrrr yazıyor değilmi

1 yıl önce

mervesirin

Ben -s takisini yazarken kesme isareti koymadigim icin yanlis diyor

1 yıl önce

Arzu519134

Neden iki kelimedede s takisi var

1 yıl önce

ATAHAN61

Güzel

1 yıl önce

YarenSvrn1

Women = kadınlar Woman = kadın Women's=kadınların Woman's =kadının

1 yıl önce

IrmakKurt5

Abi jacket kelimesi de olur ya. Kabul etmiyo sinir oluyorum.

11 ay önce

selena997958

Hiç düzgün okuyamiyor dogru yapsakta yanlis oluyor

10 ay önce

emreyasin5

iki s takısı gelmesi şaşırttı bunun nedeni nedir ayrıca cansız varlık its kullandım hatalı olduğunu belirtti

7 ay önce

emreyasin5

teşekkürler

7 ay önce

lhankinel

İsisissjksjs

3 ay önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    Hay..

    1 ay önce

demirkarbon

    "Women is coats " ifadesindeki hata nedir

    4 yıl önce

KaganY

    Onun anlamı "Kadınlar cekettir" oluyor. "is" ve 's farklı

    4 yıl önce

DelenaLovm

    Iyelik olan -s takisini woman in sonuna koyman gerekir yani cumle womans coats tir

    3 yıl önce

Gilushi

    Eğer bu cümleyi çevirirsek "Kadın ceketlerdir." olur.

    3 yıl önce

demirkarbon

    anladım tşkler

    3 yıl önce

brahimKara6

    Tek oyunda iki ders veriliyor. cok güzel bir örnek

    3 yıl önce

dildiz

    Women, woman ın çoğul hali değil miydi zaten??

    3 yıl önce

YarenSvrn1

    Women=kadınlar

    Woman =kadın

    Women's=kadınların

    Woman's=kadının

    1 yıl önce

umay.

    The woman' s coats, olarak yazdigim halde kabul etmedi. Noktalama isaretlerinden sonra bosluk geldigi icin bunun ayarini şıklardan duzeltir misiniz. Kesme isaretinden sonra bir karakter bosluk biraktigim icin kabul etmedi, olmasi gereken bu oldugu halde.

    3 yıl önce

stoci35

    siz ''kadının ceketi'' yazmışsınız.Doğrusu the women's coats ya da the women' coats olmalıydı.yani kadınların ceketleri.

    2 yıl önce

umay.

    Yazdiklarimi neden bir hata olustu diye uyari vererek paylasmiyor acabaa....?

    3 yıl önce

asdas6

    nesnenin de ek alması şart mıdır? yani "women's coat" dendiğinde anlam değişir mi?

    3 yıl önce

DuyguEylem1

    Evet

    8 ay önce

nalan_sahinli

    Coat kaban gibi bir şey anlamına geliyor ama ceket değil ceket jacket demek değil mi ?

    3 yıl önce

MocoCoco441

    Aynen

    1 yıl önce

NumbWalker

    ben "the jackets of the women" yazdım ve kabul etti

    3 yıl önce

mzyynycl

    O zaman Kadinlar ceket oluyor ... Ama s takisi gelincr kadinlarin ceketleri oluyor mesele Men s coats ..

    2 yıl önce

stoci35

    tam doğru yazılımı '' the women' coats'' normalde mesela ''rabbits's coat'' olmaz.burda woman kelimesini çoğulu irregular oldugu için sahiplik belirten ''s'' takısının eklenmesi sorun oluşturmuyor.

    2 yıl önce

Arifyagci

    jacket kullanımını neden hatalı kabul ediyor

    2 yıl önce

barry342626

    Habire yanlis diyor aynisini yaziyom

    1 yıl önce

Osmanketec1

    Ikinci halleri bazen kabul etmiyor ve bu cok sinir bozucu

    1 yıl önce

dne63803

    Orada ceket yok ki

    1 yıl önce

Ege403028

    Anlamadım

    1 yıl önce

nemEngr

    Woman zaten kadınlar değil mi s takısı alması saçma

    1 yıl önce

YarenSvrn1

    Women = kadınlar

    Woman =kadın

    Women's =kadınların

    Woman's =kadının

    1 yıl önce

hasan2189

    (the woman of coats) olmaz mı ?

    1 yıl önce

asghfsd

    The woman's coats ifadesi neden yanlış acaba?

    4 yıl önce

42Hasanust

    -s takısı sahiplik eki olarak,(women ) ise woman olan kadın kelimesinin çoğulu kadınlardır.

    4 yıl önce

h.kubra

    Women kelimesi düzensiz çoğalan bir kelimedir ve çoğulu women's değil woman olur.

    3 yıl önce

Ayhan1978

    çoğul olduğunda are kullanılması gerekmiyor muydu? Bu örnekte ne den 's (is) kullanıldı?

    3 yıl önce

merve.akso2

    Çünkü "kadınlar" olduğu için "womans" değil "womens"

    4 yıl önce

kosovalizahit

    the women's coats olmasi gerekmiyor mu

    4 yıl önce

eeempusa

    Zaten women diyerek çoğaltıyoruz neden s geyiriyoruz ceketin kadınlar ait olduğunu belli etmek için mi

    3 yıl önce

SmbLyLmz

    Evet o 's takısı aitLk icin kuLLanıLıyor.

    3 yıl önce

Mrs.Eminem

    S takısını ayırmadım diye yanlis ded

    3 yıl önce

yakuptr81

    Benim hepsi doru 1907

    3 yıl önce

ekolog511511

    "Women' coats" ifadesi de kullanılabilir mi?

    4 yıl önce

EnesYT

    Kadin mont

    3 yıl önce

Tmezgitci

    "The women's the coat" neden olmaz arkadaşlar bilgisi olandan açıklama bekliyorum. Nesneye gelince the eki -i halini almıyor muydu???

    3 yıl önce

servet112332

    The women is coats neden kabul etmedi acaba bir bilgisi.olan var mi

    3 yıl önce

selena997958

    Kadinin ceketleri olur yanin olmadi kabul edilemezdi

    10 ay önce

zgn171511

    Bunu açıklar mısınız? Neden 's takısı geliyor?!! Women's oluyor

    2 yıl önce

YarenSvrn1

    Women = kadınlar

    Woman =kadın

    Women's =kadınların

    Woman's =kadının

    1 yıl önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.