Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We fill our bags."

Çeviri:Biz çantalarımızı doldururuz.

4 yıl önce

8 Yorum


seomeo

türkçede 'biz çantamızı doldururuz' dogru anlamdadır. yanlış kabul edilmiyor olmalı

4 yıl önce

AhmetAksel

Biz çantamızı doldururuz dersek bi çanta anlaşılır ama burda bir çantadan değil birden fazla çantadan bahsediyor.

3 yıl önce

dryanik

Bence de

3 yıl önce

AdnanYank

poşetlerimizi doldururuz da kabul edilmeli, bag=poşet anlamına da gelmiyor mu?

3 yıl önce

fevzi892693

Çantamızı dedim kabul etmedi, ALLAH gözünü doyursun, illa bütün çantaları dolduracak

1 yıl önce

SERHATGS06
SERHATGS06

Biz bizim çantalarımızı doldururuz da olmalıydı

4 hafta önce

Crystal.man

Kendi çantamızı doldururuz can be alternative

4 ay önce

aratopuz

Biz çantaları doldururuz olmalı bençe

1 yıl önce