Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The main color is blue."

Traducere:Culoarea principală este albastru.

acum 4 ani

14 comentarii


Cristian_Daraban

culoarea principala este albastra este la fel de gramatical, pentru ca se refera si la culoare, care poate fi albastra (culoarea), spre exemplu tricoul este albastru, dar rochia poate fi albastra, nu suna corect rochia este albastru ci culoarea rochiei este albastra

acum 4 ani

AnaTodoran1

Cuvântul”albastru” are aici valoare de substantiv, cu funcție de subiect în propoziție și nu de adjectiv care să se acorde în gen cu substantivul ”culoarea”. -Albastru este culoarea principală.

acum 2 ani

TetRamona

"culoarea de baza este albastru" traducerea este la fel de buna din punct de vedere gramatical

acum 4 ani

MihaiIonuA

Chiar daca e corect gramatical, nu suna bine.

acum 3 ani

DarkOrbitttt

eee

acum 2 ani

DarkOrbitttt

eee

acum 2 ani

DarkOrbitttt

eee

acum 2 ani

DarkOrbitttt

eee

acum 2 ani

DarkOrbitttt

eee

acum 2 ani

DarkOrbitttt

eee

acum 2 ani

goliadsiat

cel mai tare ma inerveaza ca culoarea principala este albastra si nu e corect :(

acum 1 an

0rbital

"ADjectivul se acorda in gen numar si caz cu substantivul" Cine nu stie lucru asta elementar sa-si cumpere ochelari si pavilioane pe masura!!!!!!!Culoarea albastra! si pentru cursul corectat...... cand?

acum 1 an

ciulinica

Adjectivul se acorda in gen ,numar si caz cu substantivul pe care il determina.Culoarea este gen feminin de unde deriva si genul adjectivului :albastra si nu albastru.Ex.:am o bluza albastra si nu albastru.

acum 1 an

Mugur533899

pai si eu ce am scris ?

acum 1 săptămână