1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I would have changed my answ…

"I would have changed my answer."

Fordítás:Én megváltoztattam volna a válaszomat.

June 11, 2014

9 hozzászólás


edina.deme

Az hogy "megváltoztathattam volna a válaszomat" miért nem jó? :)


qbalint

Mert az "I could have changed my answer".


GllTamsRbe

Megvaltoztattam volna valaszom. Tudom hogy kell az a de ...


Kriko8

A "mást válaszoltam volna" miért nem jó? Magyarul leginkább így mondjuk, nem?


Zsuzsi182464

Mert itt egy már meglévő válasz megváltoztatásáról szól a mondat. Teljesen mást jelent.


LszlDnes

A "megváltoztattam volna a választ" miért nem jó??!


csapy

Az I would have changed the answer lenne.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.