A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem, ő nem a barátom."

Fordítás:No, he is not my boyfriend.

4 éve

8 hozzászólás


oregkvinto

hol van itt a kettős tagadás tagadása?

4 éve

azs2007

No,she is not my girlfriend.Miért nem jó?

3 éve

HajtmanGyr

Mert a girlfriend nem barát, hanem barátnő.

3 éve

AmbrusKrol

A boyfriend szerinted mi?

8 hónapja

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Szerintem jó, és még vicces is.

3 éve

fectroll
fectroll

Se nem vicces, se nem jó.

3 éve

LszlUgrai

Nem vagyok meleg igy nincs "boyfriendem" , ellenben vannak barátaim .A barátom magyarul nem azt jelenti mint angolul a boyfriend, jó lenne ha az anglicizmust nem mélyítenénk tovább... A magyar nyelvben is van rengeteg kifejezés, ami gazdagithatná ily módon az angol nyelvet, mégsem veszik át őket....

2 éve

SchmidDori

Miért nem jó csak a friends?

6 hónapja