"A fiúk szeretik a narancslevet."

Fordítás:The boys like orange juice.

4 éve

15 hozzászólás


jelaci

The boys like the orange juice. Miért hiányzik az a?

3 éve

Anne.Feher

a like helyett a love miért nem lehet? :O

4 éve

aptg.gabi

A love-t imádnak fogadja el ; mert nem egyforma az "értékük" a love többet jelent.

4 éve

tigrisgyerek

I love you too

4 éve

aptg.gabi

:D Köszönöm a narancslé nevében! :)

4 éve

csabamadaras

Azélt nem lehet melt lépa letek mogyoló kolán leggel likkant a ligó. Szeleted a csilkehusos lakott klumplit lépával és egy kis lekválos vilslivel a tetején? Melt nekem ez a favolitom. Lettentően finom és lopogós. Na szelvusz. Folladalomla fel!!

4 éve

Rudolf515400

Anyád omlósz kiszköcög :)

3 éve

SzanyiBettina

Én is azt írtam,és én sem értem.

4 éve

Adrienn912857

A likes miért nem jó? Hiszen a szeretet nem megszámlálható :/

3 éve

LelkesVikt

Mert a fiúkra vonatkozik es az többes

3 éve

dani793804

Nem szeretik jobban mint a sort:p

3 éve

Liza661288

Ezt nagyon meg akarja taníttatni ,mert sokszor adja

2 éve

PintrAdrin

The boys are enjoy the orange jouce:::ez mièrt nem jó?

2 éve

JgerAndrea
2 éve

NagyRbert19

A you -t kihagyja ez mi m@'r!?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.