"The pants please."

الترجمة:السروال لو سمحت.

June 11, 2014

13 تعليقًا


ghazy10

الأسماء ذات جزئين كاالمقص والبنطال صيغتها الجمع دائماً في الإنجليزية

January 2, 2016

yassin871118

اهاا عشان كذاا .. مشكورين -

January 30, 2016

MOHAMMADSA17

البنطال اذا سمحت

November 9, 2014

rawan113510

البنطال و السروال معنى واحد ولا

August 5, 2015

MostafaKassem

فعلا وانا كتبت بنطال، لكن طلعت غلط،

December 4, 2018

tarek21215

لو طلبت من واحد السروال بتاعة تفتكرو هيقول حاجة

February 1, 2016

YaqobHawar

السروال لو سمحت

September 18, 2016

mariya575901

Hhhhhhh Why he say the pants please

February 10, 2017

My_Memory

ننصحكم بتخزين كلمات و معاني اللغة الإنجليزية في تطبيق ( ذاكرتي - My Memory ) لضمان تكرار الكلمات في عدة مستويات لتحفظوها و تكرروا مراجعتها طوال السنة في فترات متباعدة دون نسيان.

لتحميل التطبيق : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mymemory20&;hl=ar

July 11, 2017

ghzal130496

حدا يكتبلي كيف تنقرأ بلانجليزي

November 21, 2018

lagrimireda

يا الله يا قلبي

June 24, 2019

AliYakoop

رائع

August 14, 2019

clS311

فى خطا مجملا بالبرنامج وخاصه مع قاعدة الجمع اي اسم يكون عندك منه مجموعه لاتستخدم a , an , the The فقط تستخدم مع المفرد المعروف ومافى منه الا واحد زي the moon the sun والقاعده ايضا ليس لها علاقه ب vowel letter ايام المدرسه كانوا يقولونا aeiou واحيانا H التى لاتنطق زي مثلا an hour لكن الاصح انها تستخدام لمن ينطق اا ورا بعض مثلا a elephant خطا ليش خلال النطق يطلع معاك الف مرتين لازم نعمل فاصل فنحط an مثال اخر university و umbrella A university صحيحه An umbrella صحيحه وكلها بدايه بحرف u لكن اختلف الحل الموضوع ليس له علاقه بحروف العله

August 23, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.