"The pants please."

الترجمة:السروال لو سمحت.

June 11, 2014

41 تعليقًا


ghazy10

الأسماء ذات جزئين كاالمقص والبنطال صيغتها الجمع دائماً في الإنجليزية


yassin871118

اهاا عشان كذاا .. مشكورين -


rawan113510

البنطال و السروال معنى واحد ولا


MostafaKassem

فعلا وانا كتبت بنطال، لكن طلعت غلط،


f8VF9

بنطال trousers السرول pants


LoayKalala

لا خطأ.. الاثنين بنطال ال trousers باللهجة البريطانية وال pants باللهجة الامريكية


MOHAMMADSA17

البنطال اذا سمحت


My_Memory

ننصحكم بتخزين كلمات و معاني اللغة الإنجليزية في تطبيق ( ذاكرتي - My Memory ) لضمان تكرار الكلمات في عدة مستويات لتحفظوها و تكرروا مراجعتها طوال السنة في فترات متباعدة دون نسيان.

لتحميل التطبيق : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mymemory20&;hl=ar


tarek21215

لو طلبت من واحد السروال بتاعة تفتكرو هيقول حاجة


King12121

ممكن السروال بتاعك عنده ، أو رايح تشتري سروال او المحاسب يطلب السروال حتى يشوف سعره


x6KT8

اتوقع ايه


YaqobHawar

السروال لو سمحت


husseinmoh529394

بعد اذنك السروال


Shaima758274

السروال هي A pair of pants لان اي شيء يتكون من جزئين يقال a pair of اما pants فتعني سراويل


MAWADDA972439

يا جماعة الامر سهل السروال متكون من زوجين لكل رجل وفي اللغة الانجليزية هناك مفرد وجمع وليس هناك مثنى لهذا قلنا pants وليس pant


ghzal130496

حدا يكتبلي كيف تنقرأ بلانجليزي


AKas12

السروال لو سمحت ( جزعتني)


mariya575901

Hhhhhhh Why he say the pants please


lagrimireda

يا الله يا قلبي


clS311

فى خطا مجملا بالبرنامج وخاصه مع قاعدة الجمع اي اسم يكون عندك منه مجموعه لاتستخدم a , an , the The فقط تستخدم مع المفرد المعروف ومافى منه الا واحد زي the moon the sun والقاعده ايضا ليس لها علاقه ب vowel letter ايام المدرسه كانوا يقولونا aeiou واحيانا H التى لاتنطق زي مثلا an hour لكن الاصح انها تستخدام لمن ينطق اا ورا بعض مثلا a elephant خطا ليش خلال النطق يطلع معاك الف مرتين لازم نعمل فاصل فنحط an مثال اخر university و umbrella A university صحيحه An umbrella صحيحه وكلها بدايه بحرف u لكن اختلف الحل الموضوع ليس له علاقه بحروف العله


Rose48267

دولينجو اخطاءه كثيره اذا طلبت سروال من احد تقول له سروال لو سمحت؟


ZNpv19

خطأ كيبورد


adnani121

السروال من فظلك او السروال لو سمحت ترجمة للسوال the pants please


NKg94

البنطال وا السرو نفس المعنة


oN0F5

The phonatic not clear


5gSZ9

بليز pants معندهاش صيغة جمع يعني لا يمكن قول pantses او شيئ من هذا القبيل


King12121

كيف نقول السراويل؟


Moaazab

من فضلك نفس لو سمحت


Army484384

تابعوني❤️❤️❤️


y9VA12

من وين يا Army?


abod643464

انا مدري شسالفه


Gbkd9

شنو الفرق بين السروال و البنطال مو نفس الشي


ZeyadBinAisha

السروال لو سمحت


ZeyadBinAisha

السروال لو سمحت


ZeyadBinAisha

السروال لو سمحت


shaimaamag821193

طيب انا كتبت السروال من فضلك كدة اجرمت يعني


Samo944813

لو سمحت ههههه المفترض يكولون من فضلك #تم التحويل الى _لبناني هه

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.