Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadınlar"

Çeviri:Women

4 yıl önce

15 Yorum
Tartışma kilitli.


aysequlb

Woman=kadın women=kadınlar

4 yıl önce

Melda..

ben woman yazmışım bu yüzden yanlış oldu. Aslında women yazmam gerekirdi.. :O

3 yıl önce

mixer_ceyo2004

olsun genede the women yazman gerekiyor

3 yıl önce

AS.KARAKAYA

hayır women de yazabilirdi ben öyle yazdım doğru dedi

3 yıl önce

mehmet_emen

women kadın demek değilmi

3 yıl önce

AS.KARAKAYA

hayır woman kadın demek women kadınlar demektir

3 yıl önce

Crazygirl2000

iyide kadnlar womans olması gerekm yomu woman tek bir kadın demek

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

womans diye bir şey yoktur, bazı kelimelerin çoğulları düzensizdir.

3 yıl önce

topludal

women kadın değil mi?

4 yıl önce

nehirgunes

woman kadın women kadınlar mesela feet ve foot gibi

3 yıl önce

Ahlak

womens olmuyormu yaw

4 yıl önce

Sevda.Nr

Women, kadınlar anlamına gelir. Bu yüzden senin söylediğin Kadınlarlar olur.

3 yıl önce

yusufuyanik

Olmaz, detaylı bilgi derse başlamadan önce veriliyor okuyabilirsin.

3 yıl önce

yagmur_123

a women neden olmuyor :(

3 yıl önce

Sevda.Nr

O zaman ''Bir kadınlar'' olur.

3 yıl önce