A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Régen jól érezted magad."

Fordítás:You used to feel well.

4 éve

4 hozzászólás


Leving

nem értem a megoldást. A Before you felt well. miért nem jó?

4 éve

EsztiCsala

A tied szerintem inkább az jelenti, hogy: "Mielőtt jól érezted magad" Az ilyen esetben a used to szerkezet kell, ez fejezi ki, hogy egy múltbeli dologról van szó, ami már nem áll fenn.

3 éve

IstvanMaro
IstvanMaro

Mint a long ago, vagy a long time ago?

5 hónapja

IstvanMaro
IstvanMaro

Csak mert azt sem fogadja el pedig jelentésben ugyanaz mint a used to

5 hónapja