1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Previous appointments"

"Previous appointments"

Fordítás:A korábbi előjegyzések

June 11, 2014

9 hozzászólás


Simon_Zoli

Nekem sem fogadta el (2016.12.29) és a szerkesztők sehogy sem akarnak válaszolni a beküldött hibaüzenetekre. Kiváncsi lennék, hogy egyáltalán javítják e még a programot.


SzabCsaba9

Nekem is úgy tűnik, hogy nincs gazdája a dolognak, a lejelentett hibákat nem javítják, visszajelzést nem adnak.


misjoc

Korábbi találkozók miért nem jó ?


baksahgabi

én is ezt írtam, jelentem


barnak01

A Duo már elfogadja


SzabCsaba9

"előzetes találkozók" miért nem jó?


ProfileNotUsed

Mert annak más a jelentése. Az nincs más találkozókhoz képest korábban.


SzabCsaba9

Ha van előzetes találkozó, akkor feltételezhetően van azt követő (következő) is, így értelemszerűen az előzetes az egyben korábbi is kell hogy legyen.


MartonGeza

Ez a teljes fejezet olyan csapnivalóan hanyag munka, hogy nem érdemes minden egyes szóhasználatért és következetlenségért magyarázatot kérni, egyszerűen azt kell követelni a DUO-tól, hogy AZ EGÉSZET VIZSGÁLJÁK FELÜL és azt a szerkesztőt, aki ezt összeállította kötelezzék egy angol tanfolyam elvégzésére!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.