1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She used to have six dogs."

"She used to have six dogs."

Fordítás:Régen hat kutyája volt.

June 11, 2014

12 hozzászólás


quruc90

"Hat kutyája volt." Nem tudom miért, de ELFOGADTA.

October 15, 2014

mightynatt

Nekem nem :D Pedig teljesen jo, a magyar nem fejezi ki ennyire reszletesen az idot, szoval az, h volt 6 kutyaja, barmikor fennalhatott, tegnap, egy eve, 10even keresztul a multban, barmikor, a lenyeg h a beszed pillanata elott


MrTeeCee

'Hat kutyája volt' ebben nincs benne elégg a 'régebben' ?


OllieSNoll72

Mi a kulonbseg a Use to es a used to kozott? Valaki segitsen! Koszi!


mightynatt

A valaha, egykor is elfogadott kene legyen, epp ugy mint idohatarozo nelkul


GyarmatiLajos

"Hat kutyát tartott" szerintem jó.


Pocsai2

Used nem használta jelentésű????


Katinka0913

Volt régebben hat kutyája. Ezt nem fogadta el. Valaki tipp, hogy miért nem? (azért jelentem) 2017.04.23.


KovcsJzsef15

"Valamikor, valaha, egykor" változatok közül csak a "valaha" változatot fogadja el ...


malackutya

Azt megsem ertem, h a "used to" utan miert lesz a has -bol have?


julianna211894

Régen volt hat kutyája. Ez miért nem jó?

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.