1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "She tries on the shoes."

"She tries on the shoes."

Vertaling:Zij probeert de schoenen aan.

June 11, 2014

18 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

BartZwaan

Volgens mij is "aanpassen" niet het juist werkwoord, wel "passen."

June 11, 2014

Johnni0

"Zij past de schoenen" is inderdaad in mijn mening ook de betere vertaling. "Zij probeert aan" is volgens mij grammaticaal wel goed.

June 12, 2014

BartZwaan

o.k. bedankt.

June 12, 2014

luus7

Zij probeert haar schoenen. zij probeert haar schoenen aan is absoluut fout.

January 26, 2016

Aurora478188

Aan proberen? Nooit van gehoord

April 6, 2016

RiaK.M.

zij probeert de schoenen of zij past de schoenen aan.

November 28, 2016

Legrelle.121

Ik had ook: "Zij past de schoen aan" Werd echter fout gerekend niettegenstaande aanpassen een Nederlands werkwoord is.???

August 11, 2019

gje_13

Dit klinkt echt niet in mijn Belgische oren

January 6, 2017

loes385647

Geen goed nederlands

March 19, 2019

studentJFE

Wat is aanproberen? betekent het niet gewoon 'ze probeert of de schoenen passen'? ofwel 'ze past de schoenen'?

May 5, 2015

CorneliaVa4

Zij past de schoenen .

November 6, 2015

Ien14

Zij probeert de schoenen aan, is echt geen Nederlands. Zij probeert de schoenen, of ze trekt de schoenen aan

November 19, 2016

LucasPost2

Zij probeert de schoenen aan te doen?

October 15, 2015

ToSchutte

Ik had "Zij probeert het op de schoenen" Werd fout gerekend. "Zij probeert de schoenen aan" vind ik een vreemde vertaling.

November 8, 2016

jeannine1955

in Belgie zegt men" ze trekt haar schoenen aan" of "ze doet haar schoenen aan "

March 5, 2017

Gotrah1

"Zij probeert haar schoenen aan te trekken", wordt fout gerekend, waarom?

July 15, 2017

dany733288

"zij probeert haar schoenen aan te trekken" zegt men in vlaanderen

November 27, 2018

Joyce697058

Rare zin! "Zij past de schoenen." Klinkt beter!

August 12, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.