Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You have no honor."

Çeviri:Senin onurun yok.

0
4 yıl önce

18 Yorum


perobotelho

kavga başlatmak için kullanabileceğimiz bir cümle

25
Cevap ver2 yıl önce

cezayirli
cezayirli

Gururun yok da olmalıydı

4
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

gurur: pride. farklı bir şey

6
Cevap ver2 yıl önce

Tuncay.AYDOGAN

Adam verdiği parayı geri alamayınca '' you have no honor'' and
''Dirt is now get out of here'' :)

3
Cevap ver2 yıl önce

erdem8341

Medal of honor oynamış olmanın faydaları

3
Cevap ver1 yıl önce

BerkerHelv

Sen şerefsizsin gibi bişey bu :D

3
Cevap ver1 yıl önce

nurinyooo

Seninde zalimin kizi seninde

2
Cevap ver1 yıl önce

Nisa1183

Namus?

1
Cevap ver2 yıl önce

abdullahoz535610

honor. vaanır diye mi okunuyor

1
Cevap ver1 yıl önce

incikin_
incikin_

"Honor" söxcüğü okunurken başındaki "h" sessiz, yani telaffuz edilmiyor. Aynı durum şu sözcükler için de geçerli:

hour: saat
honest: dürüst
heir: vâris

Baştaki "K" harfinin okunmadığı bazı sözcükler de dikkatinizi çekmiş olabilir, örneğin:

know: bilmek
knee: diz
knife: bıçak
knight: şövalye
knock: tıklatmak, devirmek

4
Cevap ver10 ay önce

Metelia

Okunuşunun yazılışını öğrenmek sadece kafa karıştırır. Bence alfabe ve dil öğrenirken bunu hiç yapmayın.

0
Cevap ver10 ay önce

BahadirKaya90

Sende şeref yok. Doğru bir çeviridir. Ama kabul etmedi. Bir nevi sen şerefsizsinin yumuşak halde söylemi. Sen şerefsizsin demek ise You are dishonest dir.

0
Cevap ver1 yıl önce

Metelia

Dishonest "dürüst değil" anlamında da kullanılabilir sanıyorum.

1
Cevap ver10 ay önce

hocaaam

Oooooops

0
Cevap ver11 ay önce

BirolDuruk

Onurlu değilsin dedim kabul etmedi

0
Cevap ver8 ay önce

snnkrdmn

şeref yoksunu

0
Cevap ver4 ay önce

sakcalii

Şerefsiz i niye kabul etmiyorsunuz

0
Cevap ver4 ay önce

1234567890915744

direkt şerefsiz nomıssız deseydin be duolingo

0
Cevap ver3 ay önce