"You have no honor."

Çeviri:Sizin onurunuz yok.

4 yıl önce

19 Yorum


perobotelho

kavga başlatmak için kullanabileceğimiz bir cümle

2 yıl önce

cezayirli
cezayirli

Gururun yok da olmalıydı

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

gurur: pride. farklı bir şey

2 yıl önce

Tuncay.AYDOGAN

Adam verdiği parayı geri alamayınca '' you have no honor'' and
''Dirt is now get out of here'' :)

2 yıl önce

erdem8341

Medal of honor oynamış olmanın faydaları

1 yıl önce

BerkerHelv
BerkerHelv

Sen şerefsizsin gibi bişey bu :D

1 yıl önce

nurinyooo

Seninde zalimin kizi seninde

1 yıl önce

Nisa1183

Namus?

2 yıl önce

abdullahoz535610

honor. vaanır diye mi okunuyor

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"Honor" söxcüğü okunurken başındaki "h" sessiz, yani telaffuz edilmiyor. Aynı durum şu sözcükler için de geçerli:

hour: saat
honest: dürüst
heir: vâris

Baştaki "K" harfinin okunmadığı bazı sözcükler de dikkatinizi çekmiş olabilir, örneğin:

know: bilmek
knee: diz
knife: bıçak
knight: şövalye
knock: tıklatmak, devirmek

1 yıl önce

Metelia

Okunuşunun yazılışını öğrenmek sadece kafa karıştırır. Bence alfabe ve dil öğrenirken bunu hiç yapmayın.

1 yıl önce

BahadirKaya90

Sende şeref yok. Doğru bir çeviridir. Ama kabul etmedi. Bir nevi sen şerefsizsinin yumuşak halde söylemi. Sen şerefsizsin demek ise You are dishonest dir.

1 yıl önce

Metelia

Dishonest "dürüst değil" anlamında da kullanılabilir sanıyorum.

1 yıl önce

hocaaam

Oooooops

1 yıl önce

BirolDuruk

Onurlu değilsin dedim kabul etmedi

11 ay önce

snnkrdmn

şeref yoksunu

8 ay önce

sakcalii

Şerefsiz i niye kabul etmiyorsunuz

8 ay önce

1234567890915744

direkt şerefsiz nomıssız deseydin be duolingo

7 ay önce

Svmlyldz

Şerefsizsin dedim kabul etti

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.