Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlanlar çocuktur."

Çeviri:The boys are children.

0
4 yıl önce

12 Yorum


e-vrengnl

Niye child değil de children? Çocuklardır demiyor ki

10
Cevap ver4 yıl önce

ValgardBerserker

Fark ettiysen orada oğlanLAR var bu yüzden children

1
Cevap ver3 yıl önce

PisicikEwo

Evet yanlış olmuş

0
Cevap ver4 yıl önce

CaMpBeLL33

Aslında turkce olarak haklısın ancak cumlede oglanlar dedigi icin child kelimesini kullanamıyoruz.

0
Cevap ver3 yıl önce

AyvanduR

Gerçekten yanlışmı olmuş ?

0
Cevap ver4 yıl önce

mtxdesign

?

0
Cevap ver4 yıl önce

canango

Cevabin the boys are child olmasi gerekiyor

0
Cevap ver3 yıl önce

Sacidzkart

yalnışşşşş

0
Cevap ver3 yıl önce

yurtbas1

Bize olani tercume et deniyor ama olani tercume edince yanlis diyor bu nasil is

0
Cevap ver3 yıl önce

selim932060

Aynen the boys are children. Oğlanlar çocuklardır demek.

0
Cevap ver1 yıl önce

Gamze1314

yanlış değil boys çoğul oluyor children da çoğul anlamında olduğu için doğru

0
Cevap ver1 yıl önce

CanUludil

Are neden var ?

0
Cevap ver1 ay önce