1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oğlanlar çocuktur."

"Oğlanlar çocuktur."

Çeviri:The boys are children.

June 12, 2014

26 Yorum


CanUludil

Are neden var ?

July 11, 2018

EElqq

Fiilsiz cümle olmaz galiba o yüzden. Are yardımcı fiil oluyor.

February 2, 2019

e-vrengnl

Niye child değil de children? Çocuklardır demiyor ki

June 12, 2014

PisicikEwo

Evet yanlış olmuş

June 14, 2014

ValgardBerserker

Fark ettiysen orada oğlanLAR var bu yüzden children

April 20, 2015

SRFWAR

ama zaten boys diyoruz boys oğlanlar demek child çocuk demek ve children da çocuklar

November 20, 2018

CaMpBeLL33

Aslında turkce olarak haklısın ancak cumlede oglanlar dedigi icin child kelimesini kullanamıyoruz.

August 21, 2014

Murat159250

Aynen gardaş

July 6, 2019

canango

Cevabin the boys are child olmasi gerekiyor

December 11, 2014

SRFWAR

aynen,

November 20, 2018

golfesizz

Are çoğul olduğu iicn child degil children olmasi gerekir the boy is olsaydi child koyardik

May 25, 2019

Burunsuz_Adam

Ama #çocuklar# diyor

September 13, 2019

AyvanduR

Gerçekten yanlışmı olmuş ?

June 17, 2014

mtxdesign

?

June 18, 2014

Sacidzkart

yalnışşşşş

February 6, 2015

yurtbas1

Bize olani tercume et deniyor ama olani tercume edince yanlis diyor bu nasil is

April 23, 2015

selim932060

Aynen the boys are children. Oğlanlar çocuklardır demek.

September 14, 2016

Gamze1314

yanlış değil boys çoğul oluyor children da çoğul anlamında olduğu için doğru

December 26, 2016

samet105672

The boys children yazdim are yazmadim are neden geldi burada are'nin anlami nedir

October 12, 2018

aEtD81

are neden getiriyoruz

November 15, 2018

jenefer118900

çoğulun yardımcı fiili -are... they are gibi....

January 2, 2019

orhan637651

mantıklı tşk

March 17, 2019

bydurmaz

Child olmasi lazim

January 23, 2019

Didem1987

çok afedersiniz de bu nasıl cümle?

April 14, 2019

Alicvdr

Sorun ingilizcede değil türkçede oğlanlar çocuktur cümlesi hatalı yani oğlanlar çocuklardır olması gerekiyor ama iki kez çoğul kullanınca cümlede sorun oluyor

June 9, 2019

Yalcjn

Böyle cümle mi olur.

July 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.