Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlanlar çocuktur."

Çeviri:The boys are children.

4 yıl önce

13 Yorum


e-vrengnl

Niye child değil de children? Çocuklardır demiyor ki

4 yıl önce

ValgardBerserker

Fark ettiysen orada oğlanLAR var bu yüzden children

3 yıl önce

PisicikEwo

Evet yanlış olmuş

4 yıl önce

CaMpBeLL33

Aslında turkce olarak haklısın ancak cumlede oglanlar dedigi icin child kelimesini kullanamıyoruz.

4 yıl önce

CanUludil

Are neden var ?

3 ay önce

AyvanduR

Gerçekten yanlışmı olmuş ?

4 yıl önce

mtxdesign

?

4 yıl önce

canango

Cevabin the boys are child olmasi gerekiyor

3 yıl önce

Sacidzkart

yalnışşşşş

3 yıl önce

yurtbas1

Bize olani tercume et deniyor ama olani tercume edince yanlis diyor bu nasil is

3 yıl önce

selim932060

Aynen the boys are children. Oğlanlar çocuklardır demek.

2 yıl önce

Gamze1314

yanlış değil boys çoğul oluyor children da çoğul anlamında olduğu için doğru

1 yıl önce

samet105672

The boys children yazdim are yazmadim are neden geldi burada are'nin anlami nedir

1 hafta önce