Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Take her as an example."

Translation:Vegyél példát róla.

0
4 years ago

8 Comments


CsmyKnyvkt

Vegyél róla példát! Talán így magyarosabb.

1
Reply4 years ago

DrBuboBubo

Lehet, hogy magyarosabb, de az angol mondat nem azt jelenti. Például: "Egyetlen meggondolatlanság és kész a baj. Vedd őt, mint példát. Ittasan vezetett és most börtönben van." Ebből a szövegkörnyezetből remélhetőleg kiderül, hogy az angol mondat nem feltétlenül pozitív példaként állítja be az illetőt.

1
Reply4 years ago

upeti

Köszönöm,így érthetőbb!

0
Reply4 years ago

fectroll
fectroll

helyes

0
Reply3 years ago

Benci.andi

miért nem lehet vegyük őt?...

1
Reply4 years ago

fectroll
fectroll

Mert nem többes szám.

1
Reply3 years ago

Mierella

same here...

0
Reply3 years ago

Gzagoston

"Őt vedd példának" nem jó, rosszul esett

0
Reply3 years ago