"Take her as an example."

Fordítás:Vegyél példát róla.

4 éve

8 hozzászólás


CsmyKnyvkt

Vegyél róla példát! Talán így magyarosabb.

4 éve

DrBuboBubo

Lehet, hogy magyarosabb, de az angol mondat nem azt jelenti. Például: "Egyetlen meggondolatlanság és kész a baj. Vedd őt, mint példát. Ittasan vezetett és most börtönben van." Ebből a szövegkörnyezetből remélhetőleg kiderül, hogy az angol mondat nem feltétlenül pozitív példaként állítja be az illetőt.

4 éve

upeti

Köszönöm,így érthetőbb!

4 éve

fectroll
fectroll

helyes

3 éve

Benci.andi

miért nem lehet vegyük őt?...

4 éve

fectroll
fectroll

Mert nem többes szám.

3 éve

Mierella

same here...

4 éve

Gzagoston

"Őt vedd példának" nem jó, rosszul esett

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.