"I will serve the rice."

Fordítás:Fel fogom szolgálni a rizst.

June 12, 2014

15 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Vica58

Rizst fogok felszolgálni?????

June 12, 2014

Gy.B.

mert a "the" miatt konkrét rizst fogsz felszolgálni...

November 21, 2014

cet423

"I will serve rice" azt hiszem ez jelenti azt, amit irtál

March 15, 2015

Husika33

Tálalni fogom a rizst ?

April 16, 2015

ImreIhring

A rizst fel fogom szolgálni miért nem jó

February 19, 2016

JanosGrenc

a" serve" szó egyszerűen nem érthető

February 14, 2018

Harga

Nem gond, csak meg kell jegyezni, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.

February 14, 2018

indoomer

Felszolgalni helyett a szervirozni nem jo?

November 29, 2015

gotaTemesv

Ezzel a feladattal csak egy baj van,hogy ugyanolyan életszerűtlen,mint a királynő rizst eszik,a kacsa tejet iszik stb. Tehát hülyeség! Azt pedig,hogy valaki a saját anyanyelvét helyesen használja-e,nem a Duolingonak kell eldöntenie!

February 10, 2016

szabina919248

Már megint megjelent a "null" szó a javításban.

July 3, 2016

Ferenc698884

én szolgálom majd fel a rizst. Nem érti az elváló igekötőket, úgy tűnik.

August 14, 2017

IstvanMorv

Nekem szimpatikus lenne az " Én fogom felszolgálni a rizst."

August 28, 2017

Harga

Ezt nekem elfogadta.

September 6, 2017

syC8he

Egyáltalán: ez a Duo kínai, hogy mindig a rizzsel példálózik? Nem ártana szókincsbővítés céljából egyebeket is "felszolgálni".

October 27, 2017

KovcsGbor8

Rizst fogok felszolgálni.Ugyan azt jelenti.

November 22, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.