1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I will serve the rice."

"I will serve the rice."

Fordítás:Fel fogom szolgálni a rizst.

June 12, 2014

15 hozzászólás


Vica58

Rizst fogok felszolgálni?????


Gy.B.

mert a "the" miatt konkrét rizst fogsz felszolgálni...


cet423

"I will serve rice" azt hiszem ez jelenti azt, amit irtál


Husika33

Tálalni fogom a rizst ?


ImreIhring

A rizst fel fogom szolgálni miért nem jó


JanosGrenc

a" serve" szó egyszerűen nem érthető


Harga

Nem gond, csak meg kell jegyezni, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.


indoomer

Felszolgalni helyett a szervirozni nem jo?


gotaTemesv

Ezzel a feladattal csak egy baj van,hogy ugyanolyan életszerűtlen,mint a királynő rizst eszik,a kacsa tejet iszik stb. Tehát hülyeség! Azt pedig,hogy valaki a saját anyanyelvét helyesen használja-e,nem a Duolingonak kell eldöntenie!


szabina919248

Már megint megjelent a "null" szó a javításban.


Ferenc698884

én szolgálom majd fel a rizst. Nem érti az elváló igekötőket, úgy tűnik.


IstvanMorv

Nekem szimpatikus lenne az " Én fogom felszolgálni a rizst."


Harga

Ezt nekem elfogadta.


syC8he

Egyáltalán: ez a Duo kínai, hogy mindig a rizzsel példálózik? Nem ártana szókincsbővítés céljából egyebeket is "felszolgálni".


KovcsGbor8

Rizst fogok felszolgálni.Ugyan azt jelenti.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.