A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I will serve the rice."

Fordítás:Fel fogom szolgálni a rizst.

4 éve

21 hozzászólás


Vica58

Rizst fogok felszolgálni?????

4 éve

Gy.B.

mert a "the" miatt konkrét rizst fogsz felszolgálni...

3 éve

cet423
cet423

"I will serve rice" azt hiszem ez jelenti azt, amit irtál

3 éve

Byciclike
Byciclike

én is pont ezt írtam, nem értem, miért nem fogadják el. :(

3 éve

Husika33

Tálalni fogom a rizst ?

3 éve

indoomer
indoomer

Felszolgalni helyett a szervirozni nem jo?

2 éve

gotaTemesv

Ezzel a feladattal csak egy baj van,hogy ugyanolyan életszerűtlen,mint a királynő rizst eszik,a kacsa tejet iszik stb. Tehát hülyeség! Azt pedig,hogy valaki a saját anyanyelvét helyesen használja-e,nem a Duolingonak kell eldöntenie!

2 éve

ImreIhring

A rizst fel fogom szolgálni miért nem jó

2 éve

szabina919248

Már megint megjelent a "null" szó a javításban.

2 éve

Ferenc698884

én szolgálom majd fel a rizst. Nem érti az elváló igekötőket, úgy tűnik.

1 éve

IstvanMorv

Nekem szimpatikus lenne az " Én fogom felszolgálni a rizst."

11 hónapja

Harga
Harga

Ezt nekem elfogadta.

11 hónapja

syC8he

Egyáltalán: ez a Duo kínai, hogy mindig a rizzsel példálózik? Nem ártana szókincsbővítés céljából egyebeket is "felszolgálni".

9 hónapja

JanosGrenc

a" serve" szó egyszerűen nem érthető

6 hónapja

Harga
Harga

Nem gond, csak meg kell jegyezni, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.

6 hónapja

maria.toro3

Ki kell tenni a névelőt:-(

4 éve

gergomolnar2003

ÉS A RIZSET MÉRT NEM FOGADJA EL A RIZST HELYETTTT? EZEN VESZTETTEM EL EGY TESZTET! :<

3 éve

Gy.B.

Kezdetben nem a szleng angolt tanulod, es magyarra forditasnal sem a tajnyelveket (esetleg a magyar szlenget) kell hasznalni.

A "rizset" gyakorisaga pedig elenyeszo a "rizst"-hez kepest.

Szep is lenne, ha a duo keszitoi minden ritka szofordulatot beleirnanak a rendszerbe.

A névszókhoz járuló tárgyrag kötőhangzó tekintetében ingadozik, a nyelvszokás és a hangzás dönt a kérdésben. A rizs -t tárgyragos formája a köznyelvben leginkább rizst (kötőhangzó nélküli): rizst vesz, rizst ültet, egyes vidékeken elterjedt, népies forma a rizset vesz, ültet."

Amugy pl az MTA szokeresoje:

„rizset”: ismeretlen Javaslatok: rizsét, rezsit, rizsez, rizse, rizst

http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/suggest?q=rizset

3 éve

RodeZita1

En is .

1 éve

Honey20110806

A rizset miért nem jó? Hmmm... rizst..............

3 éve

Gy.B.

Mar leirtam egyszer. Ime:

"Kezdetben nem a szleng angolt tanulod, es magyarra forditasnal sem a tajnyelveket (esetleg a magyar szlenget) kell hasznalni.

A "rizset" gyakorisaga pedig elenyeszo a "rizst"-hez kepest.

Szep is lenne, ha a duo keszitoi minden ritka szofordulatot beleirnanak a rendszerbe.

A névszókhoz járuló tárgyrag kötőhangzó tekintetében ingadozik, a nyelvszokás és a hangzás dönt a kérdésben. A rizs -t tárgyragos formája a köznyelvben leginkább rizst (kötőhangzó nélküli): rizst vesz, rizst ültet, egyes vidékeken elterjedt, népies forma a rizset vesz, ültet."

Amugy pl az MTA szokeresoje:

„rizset”: ismeretlen Javaslatok: rizsét, rezsit, rizsez, rizse, rizst

http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/suggest?q=rizset"

Szoval a Magyar Tudomanyos Akademia szokeresoje nem tartalmazza, de a duolingobol nagyon hianyzik?

3 éve