"Iwillservetherice."

Fordítás:Fel fogom szolgálni a rizst.

4 éve

15 hozzászólás


Vica58

Rizst fogok felszolgálni?????

4 éve

Gy.B.

mert a "the" miatt konkrét rizst fogsz felszolgálni...

4 éve

cet423
cet423

"I will serve rice" azt hiszem ez jelenti azt, amit irtál

3 éve

Husika33

Tálalni fogom a rizst ?

3 éve

ImreIhring

A rizst fel fogom szolgálni miért nem jó

2 éve

indoomer
indoomer

Felszolgalni helyett a szervirozni nem jo?

3 éve

gotaTemesv

Ezzel a feladattal csak egy baj van,hogy ugyanolyan életszerűtlen,mint a királynő rizst eszik,a kacsa tejet iszik stb. Tehát hülyeség! Azt pedig,hogy valaki a saját anyanyelvét helyesen használja-e,nem a Duolingonak kell eldöntenie!

2 éve

szabina919248

Már megint megjelent a "null" szó a javításban.

2 éve

Ferenc698884

én szolgálom majd fel a rizst. Nem érti az elváló igekötőket, úgy tűnik.

1 éve

IstvanMorv

Nekem szimpatikus lenne az " Én fogom felszolgálni a rizst."

1 éve

Harga
Harga

Ezt nekem elfogadta.

1 éve

syC8he

Egyáltalán: ez a Duo kínai, hogy mindig a rizzsel példálózik? Nem ártana szókincsbővítés céljából egyebeket is "felszolgálni".

1 éve

JanosGrenc

a" serve" szó egyszerűen nem érthető

11 hónapja

Harga
Harga

Nem gond, csak meg kell jegyezni, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.

11 hónapja

KovcsGbor8

Rizst fogok felszolgálni.Ugyan azt jelenti.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.