"O bir Çin geleneğidir."

Çeviri:It is a Chinese tradition.

4 yıl önce

7 Yorum


forhan

That neden uygun olmuyor?

4 yıl önce

SafakYuce
SafakYuce

that ya işaret sıfatı olarak, ya da ana cümle içinde bir öğeyi başka bir cümleyle tanımlarken kullanılır.

3 yıl önce

fatmaunver88-

That olabilir bence

3 yıl önce

alican.dem

Cin gelenegi derken neden china olmuyor :)

3 yıl önce

mert.aktas

Tahminimce mesela Türkçe'de de o bir Türkiye geleneğini demiyoruz. Türk geleneği deriz. Burada China ülke ismi olduğu için Chinese kullanıyoruz.

3 yıl önce

alican.dem

mantıklı, olabilir.

3 yıl önce

tubis52

evet mantıklı teşekkürler thank you

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.