"O bir Çin geleneğidir."

Çeviri:It is a Chinese tradition.

June 12, 2014

7 Yorum


forhan

That neden uygun olmuyor?

June 12, 2014

SafakYuce

that ya işaret sıfatı olarak, ya da ana cümle içinde bir öğeyi başka bir cümleyle tanımlarken kullanılır.

January 25, 2015

fatmaunver88-

That olabilir bence

February 8, 2015

alican.dem

Cin gelenegi derken neden china olmuyor :)

April 17, 2015

mert.aktas

Tahminimce mesela Türkçe'de de o bir Türkiye geleneğini demiyoruz. Türk geleneği deriz. Burada China ülke ismi olduğu için Chinese kullanıyoruz.

April 28, 2015

alican.dem

mantıklı, olabilir.

May 1, 2015

tubis52

evet mantıklı teşekkürler thank you

February 28, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.