1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir Çin geleneğidir."

"O bir Çin geleneğidir."

Çeviri:It is a Chinese tradition.

June 12, 2014

10 Yorum


forhan

That neden uygun olmuyor?


SafakYuce

that ya işaret sıfatı olarak, ya da ana cümle içinde bir öğeyi başka bir cümleyle tanımlarken kullanılır.


alican.dem

Cin gelenegi derken neden china olmuyor :)


mert.aktas

Tahminimce mesela Türkçe'de de o bir Türkiye geleneğini demiyoruz. Türk geleneği deriz. Burada China ülke ismi olduğu için Chinese kullanıyoruz.


alican.dem

mantıklı, olabilir.


tubis52

evet mantıklı teşekkürler thank you


cactiwithsue

Dünyaya virüs salmak*

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.