Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Any bed is better than not having a bed."

Çeviri:Herhangi bir yatak, bir yatağa sahip olmamaktan daha iyidir.

4 yıl önce

7 Yorum


baki_karakus

herhangi bir yatak hiç yatak olmamasından iyidir yazdım kabul etmedi. rapor da ettim

4 yıl önce

baki_karakus

hatamı gördüm. having a bed=bir yatağa sahip olmak anlamı katıyor ve bunu istiyor.

4 yıl önce

cevatim

Hic kelimesi nereden cikti not having hic anlaminami geliyor

3 yıl önce

nese66

Ayni cumleyi turkce karakter kullanmadan yazdigim icin dogru kabul edilmedi. Oysa butun sorulari ayni sekilde cevapliyorum. Ama neden her zaman kabul edilmiyor bir turlu anlamiyorum.

3 yıl önce

MuratTurgut71

Dad ile bad ayırt edilemiyor.

3 yıl önce

-Raaki
-Raaki

Herhangi bir yatak hiçbir yatağa sahip olmamaktan daha iyidir. Neden kabul görmedi ki önemli olan anlam değil mi ki!

1 hafta önce

Pinar883019

Any bed her yatak diye cevrilemez mi

1 hafta önce