"The grade"

Fordítás:A fok

June 12, 2014

5 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

prototyger

Annyit azért érdemes figyelembe venni, hogy a degree az mértani fokot jelent, míg a grade inkább általánosabb jelentése van mint felfokozni (felfejleszteni) upgrade. Ranglétra béli fokokra is utal. Tehát ha jól gondolom mindenhol ahol nem matematikai fok van. Nem vagyok szuper angolos szóval nyugodtan javítsatok ki :)

August 3, 2015

Maminti.

Szerintem kifejezőbb fordítás "A fokozat"; "Az osztályzat"...

March 21, 2016

gerg976782

Ez a dou bagoly igen himsoviniszta

August 12, 2018

gerg976782

Vagy talán masiniszta???

August 12, 2018

kogu4

v.ö. Are you all in first grade? Mindnyájan elsősök vagytok?

April 9, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.