1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "эти кошки"

"эти кошки"

Çeviri:bu kediler

July 29, 2019

6 Yorum


Roza81528

Эти кошки. Bu kediler ne ya. Bunlar kediler olmaliydi


titros

Hayır, Это кошки olsaydı "bunlar kediler" olurdu. Buradaki "bu" işaret sıfatı olarak kullanılıyor


seneyeze

эти ile это arasındaki fark ne?


AzerbaijanArmy7

Ето - tek varlıklarda işletilir , Ети-çoğul varlıkta işletilir


AzerbaijanArmy7

"Ето" bu demek tek varlık "Ети" de bu demek çoğul varlık " ETO -кошка ve ETИ -кошки " ( anlata bildim İnşəAllah )

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.