Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Păsările mănâncă fructe."

Traducere:The birds eat fruit.

acum 4 ani

6 comentarii


AnaMaria641265

Am gresit - nu prea inteleg cind se pune eat si cind se pune eats

acum 4 ani

AMDJ223
AMDJ223

I eat

You eat

He/She/It eats

We eat

You eat

They eat

"s"-ul se adaugă verbului doar în cazul pers. a 3-a singular.

http://conjugator.reverso.net/conjugation-english.html

acum 4 ani

AlyLupaste

O intrebare: fruit nu e la singular?

acum 1 an

Diana491816

Exact. Fruits ar fi pluralul

acum 1 an

Andreea541377

Pasarile,din cate stiu nu mananca fructe

acum 1 an

AlexandruB220628

Este fruits

acum 1 an