"Păsările mănâncă fructe."

Traducere:The birds eat fruit.

June 12, 2014

12 comentarii
Această discuție este blocată.


AnaMaria641265

Am gresit - nu prea inteleg cind se pune eat si cind se pune eats


Cruxulina

I eat

You eat

He/She/It eats

We eat

You eat

They eat

"s"-ul se adaugă verbului doar în cazul pers. a 3-a singular.

http://conjugator.reverso.net/conjugation-english.html


Steaven881736

Eats se pune doar la persoana a3-a singular


AlyLupaste

O intrebare: fruit nu e la singular?


Diana491816

Exact. Fruits ar fi pluralul


PetreaDelia

Uare voi sunteti aici casa va recapatati vietii?


PetreaDelia

Cel care e prost sa imi scrie si sa ma urmareasca ceau.


MihaiMihai25284

fruit=fruct, fruits=fructe?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.