Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kediler sütlerini içer."

Çeviri:The cats drink their milk.

4 yıl önce

60 Yorum


MuratKoca2

Ya bosuna canım gitti. Bence its kabul olmalıydı. Their olmasi icin bence o kediler deseydi their olmalıydı. Yetkilerden bir aciklama alabilirsem yanlisimi düzeltebilirim

4 yıl önce

serdar44

cats in anlamı kediler olduğundan their olması lazım.

4 yıl önce

zene3

hayır their olmaması gerekirdi

3 yıl önce

bulgaristan

Hiç olur mu öyle şey? "The cats " çoğul olduğu için their kullanmak gerekir.

3 yıl önce

Burak.H

abicim am çüşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş ayneeen sana katılom biraz daha bole hatalar vermeye devam edrase duolingoyu bırakım my cats a geçicem

1 yıl önce

damla851779

Kardeşim daha türkçe konuşmasını bilmiyorsun gelmiş ingilizce öğrencem diye uğraşıyorsun

2 hafta önce

Burak.H

ama çüş

1 yıl önce

dndrm77

Cats'in başındaki the anlamı nasil etkiliyor onu anlamadım

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

belirli kediler ya da büün kediler anlamini degistiriyor. iki hali de kabul, $ikli soruda cikarsa butun dogrulari isaretlemelisin

4 yıl önce

BunyaminYi1

'' Burada "The" harfine ihtiyacınız var. '' Soru secenekli degildi !

Cevabım kabul görmedi .

4 yıl önce

hakanihat

Ama Selcen hanim ben ilk ve sonuncu siklari isaretledim doru cikmadi 2 olamazdi cunki orada eat yaziyodu

3 yıl önce

volkan.aydogan

sanırım "kediler onların sütlerini içer" demek istiyor, bu sebeple "their"

4 yıl önce

togrul117

Bence de

3 yıl önce

KenanHepen

O yüzden sorunun sonuna en azından parantez içinde onların ya da its yazması lazım

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir. "its" olmasi imkansiz, "its" tekil, burada ise cogul. burada buyuk ihtimalle kendi sütlerinden bahsedilmekle beraber baskalarinin sütü de olabilir. Diger özneler icin kafa karismiyor "I drink my milk", "you drink your milk" " we drink our milk" gibi. ama its ya da their olunca kendileri mi baskalari mi emin olamayiz. ama "sütlerini" gibicogul bir tabir icin asla tekil olan ITS kabul olmaz.

4 yıl önce

bthn01

Ama sür sayılamayacağı için tekil yada çoğul olarak yorumlayamayız ki

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sütü saymıyoruz kedileri sayıyoruz, kediler çoğul, o yüzden their

3 yıl önce

gulcinzkl

türk dilini seveyim ya

2 yıl önce

Meralahin

Its sahiplik sifati degil mi???????

4 yıl önce

cevcet

türkçede "kediler kendi sütünü içer" ile "kediler onların sütünü içer" sözleri aynı kısa cümleyle anlatılabiliyor: "kediler sütünü içer". burada "süt-ü(-n-ü)" kelimesindeki "-ü" iyelik eki, (süt-ü) üçüncü tekil/çoğul şahıs iyelik eki olduğu için kedinin kedi sütü mü yoksn başkalarının sütü mü belirsizdir. her iki anlamı da verir. bu yüzden ben uygun iki şıkkı da işaretledim. fakat olumsuz sonuç aldım. ilgililerin dikkatine.

2 yıl önce

zene3

their neden kullanıldı

3 yıl önce

scrablle

"Kediler, sütlerini içer" diyor, yani onların sütlerini, bir sahiplik var, o yüzden their kullanımı doğrudur.

3 yıl önce

abdullahsadi

"onların sütlerini" anlamını sağlamak için kullanıldı. çünkü burda kastedilen başkaların sütlerinin içildiğidir

3 yıl önce

aybek_hso

bence burada niye the diyecez?

3 yıl önce

zeroglu

Belirsiz bir sey olmadigi icin..

3 yıl önce

hasimmansur

Our ile ours kullanımı hakkında bilgi verir misiniz

3 yıl önce

onurr35

their neden kullanıldı arkadaşlar anlayamadım

3 yıl önce

gulcinzkl

kendi sütleriymiş saçma

2 yıl önce

MikailTonka

The cat drink the milks yazdim kabul etmedi.. nerde yanlis yaptim.. cumleye baktigimizda sanki dogru olmasi lazimdi.. kediler onlarin sutlerini icer yazmiyor ki.. kediler sutlerini icer yaziyor :(

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kedi tekil olmus seninkinde. bir de süt sayilamadigindan cogul yapilamaz, milks diye bir sey yok

4 yıl önce

ulayce

Their yerine its olmasi lazimdi

3 yıl önce

simay.mahomie

bencede he bu arada ben yaniyim arkadaslar :D)

3 yıl önce

erdem.aksoy

Kediler sütlerini içer derken bahsedilen sütlerini (sütleri) kedilerin sütleri değil mi bilen ?

3 yıl önce

elifelesss

Neden his milk değilde their milk?

3 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

I - my, you - your, he - his, she - her, o - its, we - our, you - yours - they - their

2 ay önce

KorhanPinar

geniş zamanda özne hayvan olunca verb+s olmuyormuydu. drinks olması gerekmezmi?

2 yıl önce

sudebayrak

bu ne yaaaaaa of canım gitti :(

2 yıl önce

sevimli7

neden their oldu anlayamadım:(

2 yıl önce

asdfg798199

It oldugu icin drink derken s takisi gelmez mi

2 yıl önce

HalilGm3

The cats have a drink milk te ayni sey degil mi ??

1 yıl önce

04zuleyha

değil senin yazdığın cümlenin anlamı kediler süte sahip içerler

1 yıl önce

Ayazz6

their koymasak neden olmuyor arkadaşlar??

1 yıl önce

luckum

Their noluyo

1 yıl önce

04zuleyha

The cats drink their milk. bu cümlenin anlamı Kediler sütlerini içiyorlar. oluyor doğrusu the cats drink milk olması gerekiyor

1 yıl önce

asli263217

Neden their

1 yıl önce

SebnemMemm

Ben their yazmadim

1 yıl önce

Sudenaz.Deliiba

their olmasaaaaaaa

1 yıl önce

AhmetKemal696981

çok mantıksız yai ila ki oraya their koymaya gerek yok ki. bence rapor edilmeli

1 yıl önce

EnesBaysal1

Their var diye yanlıs cikti

6 ay önce

Rukiye353402

Their ne alaka bir acıklarmı lütfen

5 ay önce

halil595529

Alıştırmalar dilimize uygun hazırlanmalı. Aksi taktirde kafa karıştırıyor. Kedilerin önüne sütlerini biz ayrı ayrı kaplara koyarsak kediler sütlerini içer tek kaba koyarsak kediler süt içer

4 ay önce

leyla148110

burda hafa var

3 hafta önce

GURAY26

Ben de "drinks" dedim "drink" olmaliymis bunu çözemedim.

2 hafta önce

Neslihankar23

Their ne arkadaş ne inglizlermiş

3 yıl önce

nightkiss

Their ne aynn

3 yıl önce

FuckirAdam

S takısı neden gelmedi peki

3 yıl önce

jhan71

Sütlerini değil sütünü olmalıydı...

3 yıl önce

taylormx

sruda hata olmalı

3 yıl önce

Mehtapzuur

Yav kendi sutlerini de icerler arkadass yaa illaaa baskasinin sutunu mu icecek kafayi yedirtceniz adama boof puff

3 yıl önce

Jeann-
Jeann-

What happening to me i always making wrong:( help me pls!

3 yıl önce