"Kediler sütlerini içer."

Çeviri:The cats drink their milk.

4 yıl önce

14 Yorum


MuratKoca2

Ya bosuna canım gitti. Bence its kabul olmalıydı. Their olmasi icin bence o kediler deseydi their olmalıydı. Yetkilerden bir aciklama alabilirsem yanlisimi düzeltebilirim

4 yıl önce

serdar44

cats in anlamı kediler olduğundan their olması lazım.

4 yıl önce

dndrm77

Cats'in başındaki the anlamı nasil etkiliyor onu anlamadım

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

belirli kediler ya da büün kediler anlamini degistiriyor. iki hali de kabul, $ikli soruda cikarsa butun dogrulari isaretlemelisin

4 yıl önce

ozivkara

Their neden kullanılmış

2 hafta önce

volkan.aydogan

sanırım "kediler onların sütlerini içer" demek istiyor, bu sebeple "their"

4 yıl önce

cevcet

türkçede "kediler kendi sütünü içer" ile "kediler onların sütünü içer" sözleri aynı kısa cümleyle anlatılabiliyor: "kediler sütünü içer". burada "süt-ü(-n-ü)" kelimesindeki "-ü" iyelik eki, (süt-ü) üçüncü tekil/çoğul şahıs iyelik eki olduğu için kedinin kedi sütü mü yoksn başkalarının sütü mü belirsizdir. her iki anlamı da verir. bu yüzden ben uygun iki şıkkı da işaretledim. fakat olumsuz sonuç aldım. ilgililerin dikkatine.

3 yıl önce

zene3

their neden kullanıldı

3 yıl önce

scrablle

"Kediler, sütlerini içer" diyor, yani onların sütlerini, bir sahiplik var, o yüzden their kullanımı doğrudur.

3 yıl önce

aybek_hso

bence burada niye the diyecez?

3 yıl önce

hasimmansur

Our ile ours kullanımı hakkında bilgi verir misiniz

3 yıl önce

onurr35

their neden kullanıldı arkadaşlar anlayamadım

3 yıl önce

gulcinzkl

kendi sütleriymiş saçma

2 yıl önce

Ebru112170

Neden their kullanıldığını birisi açıklayabilir mi?

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.