"What else is there?"

Fordítás:Mi van még?

June 12, 2014

16 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


SzandraVar

Else, ha rákattintok akkor azt adja ki, hogy a szó jelentése "más". Akkor nem értem miért nem fogadja el a " mi MÁS van még" megfejtést.


Kincskereso

a mondat végi "there" jelentése: ott. Próbáltam "mi más van ott". elfogadta.


johalasz46

There is = VAN. Mi más VAN? = mi VAN még? - 2021.02.


ZsokaSimon

2020 dec 27 elfogadja


fidoka

A mi más van még sztem is jó válasz lenne


Zsuzsi182464

There - ott, ez hiányzik.


Zsuzsi182464

És nem biztos, hogy igazam volt egy éve, az 'is there' a van magyar létigével egyenlő. Akkor vajon hogyan van az angolul, hogy: mi más van ott még?


TmeaC.Varg

Ha az else mást jelent, miért nincs ott a lehetőségek között??


LGabesz

Hol van ebben a mondatban a "még"?


Korondyolga

no ezt írta mi más van még.....kérdem hol van a még? Ági


JanosGrenc

ezt a gyors darálást nem is értem


Juditnr1

Fenomenális, az érthetetlen kiejtést utánozva, elfogadta a halandzsámat. Sírok a röhögéstől. 2020.11.21


HajnalkaFa3

Mindegy hogy mondom visszanem fogadja el


NmethLszln2

Hová lett a fordításból a THERE?


Zsuzsi182464

Is there - kérdésben a 'van' ige jelenti ezt.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.