"What else is there?"

Fordítás:Mi van még ott?

4 éve

5 hozzászólás


SzandraVar

Else, ha rákattintok akkor azt adja ki, hogy a szó jelentése "más". Akkor nem értem miért nem fogadja el a " mi MÁS van még" megfejtést.

4 éve

Kincskereso

a mondat végi "there" jelentése: ott. Próbáltam "mi más van ott". elfogadta.

4 éve

fidoka

A mi más van még sztem is jó válasz lenne

4 éve

TmeaC.Varg

Ha az else mást jelent, miért nincs ott a lehetőségek között??

1 éve

Korondyolga

no ezt írta mi más van még.....kérdem hol van a még? Ági

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.