"What else is there?"

Fordítás:Mi van még ott?

4 éve

15 hozzászólás


SzandraVar

Else, ha rákattintok akkor azt adja ki, hogy a szó jelentése "más". Akkor nem értem miért nem fogadja el a " mi MÁS van még" megfejtést.

4 éve

Kincskereso

a mondat végi "there" jelentése: ott. Próbáltam "mi más van ott". elfogadta.

4 éve

fidoka

A mi más van még sztem is jó válasz lenne

4 éve

TmeaC.Varg

Ha az else mást jelent, miért nincs ott a lehetőségek között??

1 éve

Korondyolga

no ezt írta mi más van még.....kérdem hol van a még? Ági

1 éve

LszlBords1

Nekem elfogadtta A mi más van még

2 éve

Korondyolga

mi más van benne...kérem megmondani miért,Az a kifejezés tahó...a helyes ni van benne talán OKOSKÁK Köszi Ági

1 éve

LGabesz

Hol van ebben a mondatban a "még"?

1 éve

gwe1980
gwe1980

ott az else

1 éve

Luna112264

Mi más ott? -miért nem jó?

3 éve

Aniszanisz

Én is azt írtam :) Különbség van a két mondat jelentése között. Nem vagyok perfekt angolos, így nem tudom hogy lenne angolul a "mi más ott?" .

2 éve

gwe1980
gwe1980

Mert ott van a "to be (is)" ige is. - ami ebben az esetben van-t jelent.

3 éve

pete.andre

Szerintem a magyarban a 'van valami más?' És a ' mi van még?' Hasonló

4 éve

citydevil

és a "van ott más is" miért nem felel meg vajon?

4 éve

KrisztiNns

Mert nem azt jelenti.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.