"أنا أحب القطط."

الترجمة:I love cats.

منذ 4 سنوات

12 تعليقًا


TEUR3

ليه حطو s في كلمة. cat.s مع ان القطط جمع

منذ 3 سنوات

haiula

cat مفرد cats جمع

منذ 3 سنوات

amoona69289

لانه s للجمع اما بدون s للفرد

منذ 3 سنوات

emhammad

لعد ليش ماكتب (the) ????

منذ 3 سنوات

khalid638423

لانه جمع

منذ 3 سنوات

husseinsal87875

The للتعريف مع البشر لو اما الجماد والحيوان علم يعني مش محتاج

منذ سنة واحدة

T34o

هل تعلم ان She وHe تستخدم لىsأوes أو ed .

منذ سنتين

Ahmed.Muslim

هل الجمع ياخذ the عادي ؟

منذ سنتين

husseinsal87875

عادي بس البشر اما الحيوانات والجماد ممكن تستغنى عنها عادي

منذ سنة واحدة

rayan484180

انا كتبت مثلك ziyad وصح

منذ سنتين

Mohamed177

The cats

منذ سنتين

marym281615

انا كتبت: I like cats وقالوا صح

منذ سنة واحدة
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.