A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What is with our train?"

Fordítás:Mi van a vonatunkkal?

4 éve

3 hozzászólás


berger.csaba

Miért a with? Nem úgy kellene, hogy what is about our train?

4 éve

berger.csaba

de

4 éve

trickey327

This is a strange thing to say in English. If an English speaker said this it would be impolite/informal and would mean that something was wrong with the train. E.g. it is late, broken, slow, etc.

Nem beszélek magyarul jól, de... Ezt egy furcsa dolgot mondani angolul. Ha egy angol beszélő ezt mondaná, tiszteletlen/informalís lenne és azt jelentené hogy valami baj volt a vonattal. Például, a vonat késik, le tört, lassú, stb.

6 hónapja