1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Onların elmaları var."

"Onların elmaları var."

Çeviri:У них есть яблоки.

August 1, 2019

5 Yorum


Melissa603173

Sen bizi dolandırdın y a


AlvAysel

Dolandırılmıyorsunuz. Eğer 0dan başlıyorsanız Rus dilini oğrenmek içik lütfen ya Google arama motorunu ya da kitabları kullanın. Kelimelerin anlamlarını, ve cümle kurmayı daha iyi anlayacaksınız.)


Lavinia.66

Них ile Неё'nin farkı ne?


AlvAysel

"У них" anlamı "Onların" "У неё" anlamı "Onun" ikisi çok farklı kelimeler. Eger Ruscaya 0dan başlıyorsanız lütfen kitaplar alın, ilk başlayanlar için Qramatikalar var.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.