Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Is everybody ready for the trip?"

Çeviri:Herkes yolculuk için hazır mı?

4 yıl önce

9 Yorum


diyet

gezi için herkes hazır mı neden olmaz

4 yıl önce

Muteberozge

Are niye kullanilmadi ?

3 yıl önce

samet4.5

"Is everybody ready to the trip?" olur mu?

2 yıl önce

EsarTR

To dan sonra fiil gelmelidir. Fakat for için anlamına gelir.

1 yıl önce

Selim668

Trip kısa yolculuk manasına gelmiyor mu

2 yıl önce

EsarTR

<pre> Kısa ya da uzun farketmez </pre>

1 yıl önce

ercanberber

Are is konusunda açıklamaya ihtiyaç var

2 yıl önce

Velikaraki

BELİRSİZ ZAMANLAR İÇİN ANLAMA ZORLUĞU ÇEKENLER OKUSUNLAR. https://www.ef.com.tr/ingilizce-ogreniyorum/ingilizce-gramer/belirsiz-zamirler/

3 ay önce