"Caii ei beau apă."

Traducere:Her horses drink water.

acum 4 ani

3 comentarii


AnaMaria641265

Cind se pune her , its, their, him?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Vezi tabelul de aici.
Prima coloană e pentru pronumele cu rol de subiect, a doua pentru pronumele cu rol de complement, apoi adjective posesive, pronume posesive și pronume reflexive.

Deci ”her”, ”his”, ”its”, ”their” sunt adjective posesive (se referă la cine este posesorul), iar după ele urmează un substantiv (obiectul care se află în posesie).

”him” este pronume personal cu rol de complement.

acum 4 ani

tilca.marian

De ce nu pot vedea tabelul? Apas pe 'aici', insa fara nici un rezultat.

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.