Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Caii ei beau apă."

Traducere:Her horses drink water.

0
acum 4 ani

3 comentarii


AnaMaria641265

Cind se pune her , its, their, him?

0
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Vezi tabelul de aici.
Prima coloană e pentru pronumele cu rol de subiect, a doua pentru pronumele cu rol de complement, apoi adjective posesive, pronume posesive și pronume reflexive.

Deci ”her”, ”his”, ”its”, ”their” sunt adjective posesive (se referă la cine este posesorul), iar după ele urmează un substantiv (obiectul care se află în posesie).

”him” este pronume personal cu rol de complement.

0
Răspundeacum 4 ani

tilca.marian

De ce nu pot vedea tabelul? Apas pe 'aici', insa fara nici un rezultat.

0
Răspundeacum 3 ani