"Biz aynı enstitüde okuruz."

Çeviri:We study at the same institute.

4 yıl önce

6 Yorum


aslanmuson

"We study in the same institute" desek neden yanlış olur?

4 yıl önce

ozlena

We read at the same institute olmaz mı

3 yıl önce

nalandrtblk

bende öyle yaptım.....çokta doğru geldi bana .....ama acemi özgüveni de olabilir tabii

2 yıl önce

alican.dem

Ben de oyle yaptim ama tecrubeyle ogrencez galiba okuldayim isteyim gibi cumlelerde at kullaniliyo in daha cok icinde anlaminda kullaniliyo

4 yıl önce

sfros
sfros

Orta okulda okuyorum ile kitap okuyorum Türkçede aynı kelime ile söylenirken ingilizcede aynı değil buna dikat etmek lazım

1 yıl önce

lapostettt

study kelimesi üç anlamımı var

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.