Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz aynı enstitüde okuruz."

Çeviri:We study at the same institute.

0
4 yıl önce

6 Yorum


aslanmuson

"We study in the same institute" desek neden yanlış olur?

5
Cevap ver4 yıl önce

ozlena

We read at the same institute olmaz mı

2
Cevap ver3 yıl önce

nalandrtblk

bende öyle yaptım.....çokta doğru geldi bana .....ama acemi özgüveni de olabilir tabii

0
Cevap ver2 yıl önce

alican.dem

Ben de oyle yaptim ama tecrubeyle ogrencez galiba okuldayim isteyim gibi cumlelerde at kullaniliyo in daha cok icinde anlaminda kullaniliyo

1
Cevap ver3 yıl önce

sfros

Orta okulda okuyorum ile kitap okuyorum Türkçede aynı kelime ile söylenirken ingilizcede aynı değil buna dikat etmek lazım

0
Cevap ver1 yıl önce

lapostettt

study kelimesi üç anlamımı var

0
Cevap ver1 yıl önce