Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Muszę wypożyczyć samochód."

Tłumaczenie:I have to rent a car.

4 lata temu

11 komentarzy


asia.zalesia

Dlaczego nie moze byc the car, moze chodzi o konkretny samochod..

3 lata temu

olciawin

To zależy od sytuacji w której owe zdanie jest wypowiadane.

3 lata temu

Rychuryszard

I must to rent a car czemu zle

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Must jest czasownikiem modalnym, więc nie stawiamy po nim to.

I must rent a car.

4 lata temu

JanSkart

the car powinni byc dobrze nie wiemy jaki jest kontekst zdania

3 lata temu

Lukasenko2525

To w takim razie czemu po have to musi być?

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Bo have nie jest czasownikiem modalnym i wymaga konstrukcji have to do (something).

3 lata temu

The_Art

Jak się oduczyć ze have oznacza oprócz mieć też musieć

3 lata temu

bat400870

Trzeba zaakceptować ze tak już jest że niektore czasowniki uzywane samodzielnie znaczą coś innego niż gdy się je używa w konfiguracjach z np zaimkami, przysłówkami itp

2 lata temu

jankobill

I need to rent a car-jest również poprawne

2 lata temu

TmxTomi

I have to rent a car. Muszę wynająć samochód. Ale może się mylę...

1 rok temu