1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Вы курите?"

"Вы курите?"

Çeviri:Siz sigara içiyor musunuz?

August 5, 2019

5 Yorum


arifhazer1

"siz sigara içer misiniz?" şeklinde de çevrilebilir.


CihanA7

"Siz sigara icer misiniz?" Neden kabul edilmiyor


Hz.Tunahan

Çünkü Türkçe özürlüsü bunlar


SadiBorano

siz sigara içer misiniz? Bence kabul edilmeli.. Çünkü alıştırmanın konusu geniş zaman, ama siz şimdiki zamanı cevap olarak kabul ediyorsunuz... Bir mantık hatası var bence.... yanılıyor muyum????

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.