"Yes, I speak English."

Traducere:Da, eu vorbesc engleză.

June 13, 2014

15 comentarii
Această discuție este blocată.


morcovdumj

La inceput mai gresim


Adriana73531

Alta varianta de raspuns "Da , eu vorbesc engleza" , daca aveam virgula o puneam


gicu1803

Eu am raspuns corect. De ce mi-a arătat că e greșit...?


Alphamau

Adica ce ti a aratat?


RAugood

I am practising my Romanian by doing the "learn English as a Romanian" lessons. It helps with catching out my lazy errors, such as not noticing plurals and definite articles.

In this question why is it "vorbesc engleză" and not "vorbesc englezește"? When i started learning Romanian >20 years ago I was taught to always use the latter. Has there been a change in usage in recent years?


Victor07012000

I am sorry , nu am înțeles nimic :(


DeliaC.Geo

Nu se spune "vorbesc englezește"


Armand5577

because vorbeste englezeste it is he vorbeste englezeste


NicoletaPo475963

Răspuns corect de ce îmi arată greșit


LucaAT1

Am raspuna corect, de ce nu vrea sa mi ia raspunsul si rot imi spune ca gresesc?


Aramis391657

Duolingo nu greste


Aramis391657

Duolingo nu grestecand va spune ca ati gresit este adevarat


Lumi636794

Eu mereu am o problema cu exercițiile astea. Voi țineți apasăt în timp ce vorbiti sau cum procedați? Mie îmi da mereu răspuns greșit deși sunt cuvinte banale


GeorgianaN153743

I want to know what fools are wrong with these exercises? :)))

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.