"They will call us."

Fordítás:Fel fognak hívni minket.

4 éve

7 hozzászólás


Hencsi25

Felhivnak majd minket. Ez sem jó, mert a Duo szerint a helyes válasz: Felhivnak minket majd. Jelentettem.

3 éve

BernadettH1

Telefonalni fognak nekunk miert is nem jo?

4 éve

TloszAnob

Tökéletes! Bízom benne, hogy te is jelezted ezt nekik. Hátha annak a kisbabának az öledben már lesz egy jó nyelvtanuló szoftvere.

4 éve

DudsRobert1

"Minket fognak hívni." Én úgy tudom, hogy a "call" nem csak telefonos hívásra érvényes

2 éve

DNTanja

Fel fognak bennünket hívni!!!! Jelentettem. :)

3 éve

JohnKawa1

Tökéletesen ejti a will igét, csak a W miatt értitek walknak meg ilyeneknek. A W kiejtése kicsit melyről jövő Oua hangzású az angolban. Így lesz Ouall a will. Ezt így nem egyszerű elmagyarázni.

2 éve

bagoly128
bagoly128

Fel fognak hívni minket hívni azonos azzal, hogy fel fognak hívni, mert a magyar beszélő számára evidens, hogy minket fognak felhívni.

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.