A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ez nem az én csészém."

Fordítás:It is not my cup.

4 éve

10 hozzászólás


ljeges

This cup is not mine.- szerintetek?

4 éve

Tarnai
Tarnai

Ez a csésze nem az enyém.

3 éve

johalasz46

Szerintem OK. Eredetileg én is ezt irtam volna, de lehagytam az "is" szót...Végülis a duó félrehallotta a mondatomat (my helyett mine...) és elfogadta, hogy majdnem jó...Már ennek is örülök...

1 éve

krampi97

Az előbb ugyanigy fordítottam a mondatot és mem fogadtátok el. Azt írtátok rá, hogy Ez nem a csészém! / EZEN MÚLOTT, hogy kész legyen a témám!

4 éve

Maminti.
Maminti.

Gyakorlás teszi a mestert. :) Egyébként nem itt, hanem a "Hiba bejelentése"-nél kell a hibát jelenteni.

4 éve

johalasz46

Számolom a jó visszajelzéseimet. A duótól eddig kb. 5-6 db-ot kaptam, miszerint elfogadták a forditásaimat...Valami örömünk is legyen...

1 éve

fantai

it is not my husk????????????,

3 éve

Pomaj

A mug mint csésze itt miért nem jó?

2 éve

Tarnai
Tarnai

Érzésem szerint a MUG nagyobb, az már inkább BÖGRE.

2 éve

Cirmimufurc

A képes kérdésnél a mug-ot is elfogadja. :D

1 éve