1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Go anywhere you want to."

"Go anywhere you want to."

Μετάφραση:Πήγαινε όπου θέλεις.

June 13, 2014

14 σχόλια


vaghelisz

Πήγαινε όπου θες ...


Ioanna678593

Can you explain me the use of "to" in the sentence "Go anywhere you want to"


john152929

Δεν καταλαβαίνω και γω τη θέση του to στο τέλος. Δεν το έχω ξαναδεί, εκτός από το from.


glavkos

και για την αντίστροφη στα αγγλικά να προστεθεί το "Go wherever you want".


makmar

Έτοιμο! :-)


Eleonora992744

Το to τέλος τι ρόλο παίζει?


mjyR2

Το "θες" με το "θέλεις" είναι το ίδιο. Γιατί το έβγαλε λάθος;


ynJe16

ειναι η καλύτερη εφαρμογή για να μαθεις οποια ξενη γλωσσα θελεις


AccOunt782603

Το preposition στα Αγγλικα μπαινει στο τελος συνήθως στο τελος επειδη δεν μπορει να μπει στην αρχη πχ. what is she looking at? She is looking at her phone

Επισης σε αυτη την προταση με το want μπηκε το "to" επειδη ειναι want to do someting πχ I will eat whatever I want to (eat) ή I will listen whatever I want to listen to ειναι listen to something και μπαινει "to" χωρις να δηλωνει το τι θελει να ακουσει, απλα λεει κατι γενικο


AccOunt782603

Μπαινει συνήθως στο τελος, οχι μπαινει στο τελος συνήθως στο τελος, εκανα λαθος


Efiap

May i say"go to anywhere you want"?


tlSlD7pP

Hello! I will add, Go,where you want. Thanks!

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.