"Bu bizimle onların arasındadır."

Çeviri:This is between us and them.

4 yıl önce

4 Yorum


_YENICERI_

among yazdım onaylamadı niyee

4 yıl önce

Student3.0

emin olmamakla birlikte among iki şeyin arasında değil de daha çok birkaç ya da daha fazla şeyin arasında olduğunu belirtirken kullanılıyor diye biliyorum.

4 yıl önce

nilgun928783

Neden and kullandik anlamadim

2 yıl önce

alpererenk

Bu cümleden şunu anladım ki ingilizce öğrenmek istiyorsak basit düşünmeliyiz. İngilizcede önemli olan ne anlaşıldığıdır. Tüm harfleri Türkçeye çevirmeye çalışmaya gerek yok.
Cümlenin anlamı: Bu biz ve onlar arasında. Ama ben ne yapıyorum araya bir "ile" koymaya çalışıyorum. Onların dediğine göre "ın" için "of" koymaya çalışıyorum. Türkçeyi unutmadan İngilizce öğrenemeyeceğiz anlaşıldı

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.