https://www.duolingo.com/profile/Haniiko

Problem with keyboard shortcut to start the lesson again

Hello there!

So, my problem is very simple, and i want to know if anyone else has the same problem or if is just me.

The problem is, when I finish all the questions in a lesson, I usually start the lesson again just by pressing enter (I do it until I get to level five), but for some reason, now every time I finish some lesson I need to go and click again on the icon with the name of the lesson and only then can i press enter again to start over.

I know that is something very simple that most people probally don't care at all, but for me is really annoying, I really like to use only the keyboard in the duolingo website. So i want to know if someone else has the same problem or know how to solve it.

Oh, by the way, i'm using desktop.

Thank you for your time!

PT-BR:

Olá!

Então, meu problema é muito simples, e eu quero saber se alguém tem o mesmo problema ou se é só eu.

O problema é que, quando eu termino todas as perguntas em uma lição, eu geralmente começo a lição novamente apenas pressionando enter (eu faço isso até chegar ao nível cinco), mas por alguma razão, agora toda vez que eu termino alguma lição eu preciso ir e clicar novamente no ícone com o nome da lição e só então eu posso pressionar enter novamente para começar de novo.

Eu sei que é algo muito simples que a maioria das pessoas provavelmente não se importa, mas para mim é realmente chato, eu realmente gosto de usar apenas o teclado no site Duolingo. Então eu quero saber se alguém tem o mesmo problema ou sabe como resolvê-lo.

Ah, a propósito, estou usando desktop.

Obrigado pelo seu tempo!

August 9, 2019

0 Comentários

Aprenda um idioma em apenas 5 minutos por dia. De graça.