"Doesshehavepaper?"

Çeviri:Onun kağıdı var mı?

4 yıl önce

16 Yorum


tugerr

Soru cumlelerinde he,she,it oznelerinde yardimci fiil does olarak kullanilir ve has yerine have gelir. Does has kullaniminin yanlis oldugu, kulagi tirmaladigi icin aklinizda belki kolay kalabilir.

4 yıl önce

hakanihat

Cok yadimci oldun cok sagol

4 yıl önce

maduruk

Teşekkürler.

3 yıl önce

ersin483770

Teşekkür

3 yıl önce

narrator2

Veya has she/he/it got denilebilir...

3 yıl önce

neco1974

ne söylediğide anlaşılmıyor 10 defa dinlemek gerek

4 yıl önce

Mauzekeler

O kağıda sahipmi yazdım ama kabul etmedi

4 yıl önce

WhyS0Serious

dalgınlığıma geldi onun gazetesi var mı yazdım kabul etti ilginç :D

3 yıl önce

zivistan

Burda neden has yerine have kullanılıyor?

4 yıl önce

helenrath
helenrath

has olmalı

3 yıl önce

soner67

O gazeteye mi sahiptir

3 yıl önce

norofren

Onun kagidi var midır a yanlis dedi. Adamlar ingilizce ogreticem diye turkceyi unutmus

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.