Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He told me about your performance."

Çeviri:O bana sizin performansınızdan bahsetti.

0
4 yıl önce

15 Yorum


auspices

"O bana senin performansından söz etti" neden olmaz?

8
Cevap ver3 yıl önce

RolandA.

Olur. Raporlasaydınız keşke.

2
Cevap ver3 yıl önce

auspices

Zaten raporluyorum da... Yalnızca raporlayıp buraya yazdığımda akıbetini takip edemiyorum, kısaca bu, sadece sistemin işine yarıyor... Bir de buraya eklediğimde en azından ben de bir kullanıcı olarak bilgilenmiş oluyorum.

0
Cevap ver3 yıl önce

kablll

O bana senin performansını anlattı diyebilir miyiz?

5
Cevap ver4 yıl önce

GalaSilva

Inanamadim ! BAHSETTI ve SOZ ETTI farki nedir turkce kullanimda ? Soz etti dedim ve kabul etmedi ! Cok basarili bir program, cok sey ogrendim ama sasirtici eksikleri de var.

3
Cevap ver2 yıl önce

lalelalelale

o senin performansii bana soyledi cevabim dogrudur.told soylemektir.Bahis ise eski ,artik pek kullanilmayan bir sozcuktur,TDK sitesinde bulabilirsiniz.

1
Cevap ver2 yıl önce

Clairvoyant92

performansını bana anlattı cümlesini girdim ve yanlış sonuç aldım, doğru sonuç bana performansını anlattı olmalıymış :)

0
Cevap ver3 yıl önce

devranb

töbe töbe.

0
Cevap ver3 yıl önce

cevatim

seceneklerin bu soruda cogaltilmasi gerekirdi. ama gorunuyorki hic el atilmamis.

0
Cevap ver2 yıl önce

lalelalelale

o benımle senın performansın hakkında konustu neden olmuyor

0
Cevap ver2 yıl önce

sonterekeme

O bana sizin performansınız hakkında konuştu dedim olmaz dedi gercekten kırılıyorum yeşil baykuş

0
Cevap ver2 yıl önce

NilgnAydem1

O bana senin performansından bahsetti diyemez miyiz

0
Cevap ver1 yıl önce

badstudent111

Söyledi cevabını yanlış kabul etti, doğru cevap olarak anlattı kelimesini gösterdi. ilginç

0
Cevap ver1 yıl önce

nakyz1
nakyz1

O bana sizin performansiniz hakkinda anlatti dedim olmadı

0
Cevap ver1 yıl önce

EsinglGene

o bana performansın hakkında konuştu olmuyor mu

0
Cevap ver6 ay önce