1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He told me about your perfor…

"He told me about your performance."

Çeviri:O bana sizin performansınızdan bahsetti.

June 14, 2014

16 Yorum


auspices

"O bana senin performansından söz etti" neden olmaz?


RolandA.

Olur. Raporlasaydınız keşke.


auspices

Zaten raporluyorum da... Yalnızca raporlayıp buraya yazdığımda akıbetini takip edemiyorum, kısaca bu, sadece sistemin işine yarıyor... Bir de buraya eklediğimde en azından ben de bir kullanıcı olarak bilgilenmiş oluyorum.


kablll

O bana senin performansını anlattı diyebilir miyiz?


GalaSilva

Inanamadim ! BAHSETTI ve SOZ ETTI farki nedir turkce kullanimda ? Soz etti dedim ve kabul etmedi ! Cok basarili bir program, cok sey ogrendim ama sasirtici eksikleri de var.


lalelalelale

o senin performansii bana soyledi cevabim dogrudur.told soylemektir.Bahis ise eski ,artik pek kullanilmayan bir sozcuktur,TDK sitesinde bulabilirsiniz.


lalelalelale

o benımle senın performansın hakkında konustu neden olmuyor


Clairvoyant92

performansını bana anlattı cümlesini girdim ve yanlış sonuç aldım, doğru sonuç bana performansını anlattı olmalıymış :)


cevatim

seceneklerin bu soruda cogaltilmasi gerekirdi. ama gorunuyorki hic el atilmamis.


sonterekeme

O bana sizin performansınız hakkında konuştu dedim olmaz dedi gercekten kırılıyorum yeşil baykuş


NilgnAydem1

O bana senin performansından bahsetti diyemez miyiz


badstudent111

Söyledi cevabını yanlış kabul etti, doğru cevap olarak anlattı kelimesini gösterdi. ilginç


nakyz1

O bana sizin performansiniz hakkinda anlatti dedim olmadı


EsinglGene

o bana performansın hakkında konuştu olmuyor mu


Mehmet358126

o benimle senin performansin hakkinda konustu neden kabul edilmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla