1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "What does our child have?"

"What does our child have?"

Traducere:Ce are copilul nostru?

June 14, 2014

5 comentarii


VladMarcu1

Traducerea la does=face aici...


AnaMaria641265

Cind se pune do si does???


fantomitzah

”does” este doar pentru persoana a treia singular.
he / she / it does
I / we / you / they do
Vezi și discuția de aici.


Mara192008

Does se scrie la persoana a III-a singular (she,he,it) : She= ea [nume de fete] sora mea, bunica mea, matuşa mea, prietena mea, iubita mea, verişoara mea şi aşa mai departe... He= el [nume de băieți] fratele meu, bunicul meu, unchiul meu, prietenul meu, iubitul meu, verişorul meu şi aşa mai departe... Do se scrie la persoana a I/II -a singular/plural (it) : It= cartea, patul, câine, masă, floare, casă, perete, peşte, dinozaur [obiecte] [ființe] [construcții] [plante]...

Pe scurt!

DOES se foloseşte la persoana a III-a (she,he) DO la persoana a I/II -a

La acțiuni la persoana a III singular se pune S la sfârşit.

Sper că v-am/te-am ajutat plus că şi fantomitzah are dreptate (nu cred că i-am scris bine numele) ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ^3^ _ :)) =) :3 ^^ ☆_☆

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.