"Weraiseafamily."

Vertaling:Wij brengen een familie groot.

4 jaar gelden

4 opmerkingen


toosdj

we stichten een familie?

3 jaar gelden

verdian45

Nee, wij stichten een gezin, dat is al mooi genoeg, met permissie.. Met een 'family' (dat klinkt als "familie") bedoelen Engelstaligen meestal datgene dat wij een "gezin" noemen (vader.moeder en kinderen.) Een "familie" bestaat bij ons uit grootouders, neven, tantes enz. enz.

1 jaar gelden

VERMEULENA2

Waarom "groot?"

11 maanden geleden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat het werkwoord grootbrengen is.

11 maanden geleden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.